Jaaaa ik heb hem.. Ik was een hele tijd gestopt met roken zo'n 1.5 jaar.Nu was ik weer begonnen en rookte weer een pakje per dag! Nu liep ik toevallig met mijn moeder in de stad,zien we een bord staan met de supersmoker bij de kruidvat voor maar een 10tje.. normaal 60 euro. Ik heb hem meegenomen!! hoop zo dat ik op zo'n manier weer van die sigaretten afkom..Normaal sta ik buiten te roken voor mijn kleintje,dus ik hoop dat die tijden voorbij zijn nu haha Zijn er meer meiden die de supersmoker hebben..?? En hoe bevalt hij? De mijne zit nu in de oplader! ben benieuwd!
Ik heb hier zelf de easy smoker gehad. Klant van ons verkocht die dingen en wij kregen er toen eentje om m uit te proberen. Maar ik ben zelf toch weer overgestapt naar een normaal sigaretje hoor en nu rook ik helemaal niet meer, bevalt me tot nu toe ook nog goed. Op een paar momentjes na.
Ja hoor hier nog n schoorsteen dus ik lees mee!! heb net gelezen dat ze nu ook n vaccin aan het ontwikkelen zijn tegen roken
ik heb hem ook zien liggen, maar ik weet het niet, als hij zoveel is afgeprijsd zou dat dan niet een teken zijn dat dat ding niet werkt, ik ben nog aan het twijfelen....
Ik heb hem ook net gekocht, en hij ligt hier op de oplader. Die vrouw achter de kassa zei me wel dat er geen cartridges met nicotine bij zitten, dus als je een nicotine te kort krijgt dat je dan toch appart de nicotine cartridges erbij moet kopen. Dit heb ik dan ook maar meteen gehaald bij de sigaretten winkel. 24 stuks voor 15 euro. 1 cartridge is gelijk aan 1 pakje sigaretten. Groetjes, Vera
mja.. heb hem gebruikt, vond het niet zo heel erg lekker.. en dat ding was loodzwaar.. was niet lekker vasthouden
Nouuuuu wat een flop zeg!!! Ik heb hem 3 uur opgeladen tot het lichtje groen aangaf! Heel af en toe doet ie het maar Wat doe ik toch verkeerd,en buiten dat zijn die zero containers echt zoooo vreselijk goor!!
Die van mij doet het ook niet. Lijkt net alsof ie valse lucht krijgt, ook het lampje brand maar af en toe. Wat een flop zeg.
Mijn schoonmoeder had er ook 1. Heb dat ding ook eens uit geprobeerd. vond het echt vies en dat ding is zo zwaar..... Wij vonden het geen succes.
Jammer! Ik was wel benieuwd of het nou een succes was.. Voorlopig houd ik het lekker bij m'n gewone sigaretjes
heben jullie het boek gelezen van allen care stoppen met roken ik ben 10 jaar terug van 50 sigaretten naar 0 gegaan en heb er nooit meer 1 opgestoken ik vond het een superboek
sja sorry, maar alles wat ik bij kruidvat koop voor veel minder geld gaat veel sneller kapot. Alsof het om afgekeurde partijen gaat ofzo... Ik geloofde er dus al niet in...