Nu hij dat knulletje erkend heeft, krijgt hij dan nu ook een opgangsregeling ofzo? Ben nu wel heel benieuwd hoe het financieel gaat lopen bij jullie. Moet hij nu ook niet financieel opdraaien voor die kleine? Wat een K** situatie zeg. Ik snap wel dat je er zo bang van word. Hij heeft er bewust voor gekozen om met jou te zijn en met jou een kindje te willen dus ik zou me niet zo druk maken daarover. Blijf iig praten met elkaar.
ik zou eerst eens je vriend het ziekenhuis laten opbellen en vragen wat er aan de hand is, want dit klopt echt niet hoor. is dit het verhaal wat je vriend je heeft verteld?
Helemaal mee eens... Volgens mij is het nie zo gegaan...Maar oke wie ben ik?Niemand... Meid sterkte en geniet van je zwangerschap...Als het inderdaad zo is gegaan, laat die b*tch zien, hoe een wijze vrouw zich gedraagt, van haar kun je niet zeggen dat ze wijs is, anders haalde ze zulke streken niet uit... Liefs Jeanney
Het verhaal van het ziekenhuis en van de vervalste handtekening is op zijn zachts gezegd ongeloofwaardig.....Ik zou het verhaal eens bij het ziekenhuis verifieren..... Je vriend is kennelijk wel erg dol op kinderen, dus daar zou ik me niet druk om maken....
Weet je zeker dat je vriend niet gewoon nog een keer met haar naar bed is geweest? Sorry dat ik het vraag, maar het zou zo'n enorm grove fout zijn van het ziekenhuis en dat kan bijna niet. Als het wel zo is moet je er absoluut wat aan gaan doen hoor! Want je zegt dat het alleen kon in geval van overlijden van je vriend. Hmm, waarom zou zij dan zijn handtekening hebben vervalst? Dode mensen zetten immers geen handtekening meer of begrijp ik het nu helemaal verkeerd misschien?
Nee denk het niet, vandaar dat het verhaal steeds ongeloofwaardiger wordt van die inseminatie....Zij zou dan op zijn minst een overlijdensakte van een notaris moeten hebben en die kan je niet vervalsen....Ik ben bang dat het iets anders is gegaan dan partijen vertellen....
Wij hebben ook semen in de vriezer in Groningen maar no way dat ik dat alleen mee krijg hoor! Dit staat heel duidelijk in de papieren. Daarbij vind ik dat je het betreffende ziekenhuis wel erg te kakken zet zo, zonder zeker te weten hoe de vork in de steel zit. Elmo
Of wij worden voor de gek gehouden door de ts of de ts wordt zelf gigantisch voor de gek gehouden ben ik bang.
Hmmm....ik zou toch maar er achteraan gaan over wat er precies gebeurd is. En ik denk niet dat je hoeft te twijfelen of je vriend minder van je kind zal houden. Hij gaat zeker evenveel van al zijn kinderen houden.
Ik denk wij. Althans, dat is TS aan het proberen. Wees nu eerlijk: ingevrozen sperma gebruiken zonder toestemming van de vader? kind is 2 weken en hij ziet het niet zo vaak maar toch ook weer heel regelmatig? en vooral: baby van 2 weken is al een nachtje gebleven. Ook al zo logisch. Dus nee, na alle andere verhalen die niet waar bleken is dit er volgens mij weer 1.
Vraag me af waarom je de tijd neemt om zon verhaal op een forum te zetten.. Je zet jezelf een beetje voor gek. Tenzij ze zich nu heel erg schaamt dat ze zich voor de gek heeft laten houden. Dat is ook nog een optie! Maar inderdaad, het klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk!
handtekening van wie? van je 'dode vriend'? dan heb ik nog een opmerking, bij ons in het ziekenhuis zo in het 'standaart' dat als mijn man komt te overlijden de embryo's niet meer teruggeplaatst mogen worden tenzij wij dit duidelijk afspreken dat we dat wel willen. verder ben ik het met Elmo eens, je zet het ziekenhuis wel erg te kak. misschien moet ik eens een krantenbericht gaan zoeken, want met zo'n verhaal haal je zo de krant. en dat het ziekenhuis zegt: 'sorry, foutje! we kunnen niks meer doen' wat denk je zelf? proffesionele hulp zoeken zou het beste zijn denk ik.
Jeeetje wat een ramp! wat een raar mens is die ex van hem, dat doe je toch niet! en dan ook nog zeggen dat je samen met hem bent, dan ben je ziek in je hoofd. nou ja zeg, ben totaal verbijsterd door dit bericht. heel veel sterkte!
ik heb ook een nare smaak in me mond van dit verhaal.... of je vriend houd jou voor de gek en heeft nog een lekker slippertje gemaakt met ze ex.. of jij houd ons voor de gek! Tlijkt mij stug dat zoals de andere ook al zeggen dat je vriend ze ex met een vervalste handtekening sperma heeft meegekregen.. Volgens mij heb je dan toch ook echt een overllijdings akte nodig! En was je vriend bang ofzo om dood te gaan dat ie z'n sperma heeft in laten vriezen?
En nog iets raars: de uitslag van de DNA-test is er al! Dat is bijzonder, binnen 2 weken na de geboorte. Duurt normaal een paar maanden. Ben erg benieuwd welke verklaring TS hiervoor heeft.
ze hebben een versnelde dna test gedaan en nee ik vraag niet om aandacht. ze heeft ook geen handtekening gezet omdat hij dood zou moeten wezen ze heeft een verhalaaltje rond geluld dat hij niet meer vruchtbaar was. en dat ze nog een kindje wouden maar hij druk was heeft ze papieren mee naar huis gekregen. en daar ze zelf ondertekend zonder dat me vriend er bij was of er wat vanaf wist. en nee hij is niet met haar naar bed geweest. ik ga mee als hij de kids wegbrengt of ophaalt. blijf ik in de auto zitten en dat duurt nooit lang.