Ik wil je wel geloven hoor, maar het is wel een heel bizar verhaal. We hebben het wel over een goed ziekenhuis en gevoelige materie als de opslag van sperma, dat pas vrij gegeven mocht worden na overlijden en dan opeens zo? Met een handtekeningetje thuis invullen van een papiertje? En iemand die vruchtbaar is, is niet ineens onvruchtbaar, dat weten ze in het ziekenhuis ook wel, maw: er zijn grove fouten gemaakt en ik zou er wel een zaak van maken middels tuchtraad (ziekenhuis) of advocaat (ex). Ik zou me zwaar bedrogen voelen als er zo met mijn materiaal was omgesprongen, ook al hield ik er kind aan over waar ik blij mee zou zijn. Een ziekenhuis moet heel voorzichting omgaan met dit soort zaken, dit is toch niet normaal?
meid stap gelijk naar een advocaat, dit kan niet hoor, als je vriend hier geen aangifte van doet zit er toch iets niet goed hoor, niet verkeerd bedoeld maar dit laat je toch niet zomaar gebeuren?
Hey meis, Ik moe toegeven, vind het ongeloofwaardig allemaal hoor. Persoonlijk denk ik dat het verhaal je zo verteld is door je vriend en dat je er niet eens bij was toen het ziekenhuis bv die fout toegaf. Denk dat je dit niet wilt toegeven om je vriend op de een of andere manier te beschermen. Maar laten we nou even eerlijk zijn..tegenwoordig kan je al niet eens meer een pakketje aan de deur aannemen zonder dat ze je om een legitimatiebewijs vragen! Dus het lijkt me echt heel erg onwaarschijnlijk dat zijn ex op der dooie gemak met een potje van zn sperma de deur kon uitlopen. En dan nog iets..je zegt dat je met hem mee gaat als hij de kinderen afzet en dat dat nooit lang duurt. Dat zal dan ook ongetwijfeld zo zijn. Maar het lijkt mij dat je niet aan hem vastgeplakt zit en dus niet 24 uur per dag bij hem bent? Sorry, beetje lullig misschien maar ik denk (mocht je verhaal waar zijn) dat je gewoon vreselijk bedonderd bent en dat je vriend m er nog lekker in heeft laten hangen 9 maanden geleden. Vind dit echt heel naar voor je. Misschien zou je zelf eens contact op moeten nemen met het ziekenhuis? Ik weet wel dat ik iig meteen bij ze op de stoep had gestaan. Sterkte!
Ik vind het ook een heel bijzonder verhaal! Als het echt zo is dan denk ik idd dat je een zaak hebt tegen dat ziekenhuis en dan is die ex echt niet goed bij haar hoofd. Maar het zou natuurlijk ook nog kunnen dat ze je met z'n tweeen een verhaaltje op de mouw spelden.... Als ook dat niet het geval is dan zou ik voor de geboorte van mijn kindje idd eens gaan praten met een psych oid.... Hoe dan ook, succes ermee!
heel apart verhaal ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken. aan de ene kant vind ik het heel erg voor je dat dit je allemaal overkomt maar aan de andere kant vind ik dit een heel apart verhaal en geloof ik het allemaal niet zo. het vervelende is dat er al eens vaker misbruik is gemaakt van dit forum en als je danzo'n verhaal als dit leest denk je daar gelijk aan. in ieder geval heel veel succes met dit alles.
Ik zocht even op internet en er zijn meerdere DNA-tests die binnen een week en zelfs eerder (zg. spoedtests) uitsluitsel geven.
Een beetje ziekenhuis geeft totaal geen informatie af, behalve aan degene waar het om draait. Maar als vriendin zijnde kom je er ook niet tussen denk ik hoor!
Dit verhaal komt me heeeeeel bekend voor Was een broodje aap verhaal dat rondging een aantal jaren geleden. Daarnaast heb ik ook een vriendje gehad dat een pathologisch leugenaar was, hij vervalsde zelf het een en ander en zo kon hij een half jaar lang mij en z'n andere vriendin bedriegen.. en had overal DIT SOORT verklaringen voor. Dussuh sorry maar de topicstarter komt wat naief over (ik wacht altijd op hem als de kinderen opgehaald worden?) Nee dan zal ie zeker niet vreemdgaan En meid kom op, jij WACHT netjes in de AUTO? Whahaha dat moet ie bij mij niet eens proberen.. en als ik er achter zou komen dat een wijf zoiets zou flikken zou ze een GROOT probleem krijgen, niet alleen met mij maar vooral met mn vriend. Dussss of het broodje aap is of de TS gewoon wordt belazerd.. geen idee... maar ik durf er heel wat op te zeggen dat dit verhaal niet klopt... Hoe dan ook, sterkte..
Volgens mij spreek je jezelf van tijd tot tijd behoorlijk tegen. Maar al met al toch leuk tijdverdrijf, dit topic.
Ik vond dit op internet (link: http://www.umcg.nl/azg/store/pdf/bewaringzaadkort.pdf). De zeggenschap over het zaad: U bepaalt zelf of en wanneer en voor wie het ingevroren zaad wordt gebruikt of dat het zaad wordt vernietigd. Hierbij vragen enkele aspecten extra aandacht: Het gebruik: Uw zaad kan alleen worden gebruikt voor het tot stand brengen van zwangerschappen bij de vrouw die u in uw verklaring (zie bijlage 1.) aangeeft. De zaadkwaliteit na ontdooien bepaalt welke techniek kan worden aangewend voor een optimale kans op zwangerschap. Als u tijdens de periode van behandelingen een ziekte mocht krijgen waardoor de omstandigheden zodanig veranderen en niet in het belang zijn van een te verwekken kind, dan kan dat voor de sectie voortplantingsgeneeskunde aanleiding zijn u niet verder in behandeling te nemen. De arts zal dan aangeven waar mogelijk wel de door u gewenste behandeling kan worden uitgevoerd. Het zaad zal dan naar een ander laboratorium moeten worden overgebracht. Alleen uzelf of de in de verklaring vermelde vrouw kan na legitimatie het zaad ophalen. Postuum gebruik: Als u mocht komen te overlijden dan is het mogelijk uw ingevroren zaad nog te laten gebruiken voor het verwekken van nakomelingen. U kunt dit op de verklaring aangeven. Alleen de vrouw die u op de verklaring heeft aangegeven, mag dan na uw overlijden over het zaad beschikken voor het verwekken van nakomelingen bij haar. Het is dus technisch wel mogelijk geweest dat de ex het zaad heeft opgehaald. Zie bold. Rest mij nog de vraag hoe het zaad is geinsemineerd? De vriend is ook niet helemaal snugger geweest dat hij de begunstigde van zijn sperma niet heeft laten wijzigen.
als ik dit verhaal zo lees... klinkt het alsof hij twee vrouwen en twee gezinnen heeft en dan zijn er dus twee vrouwen en meerdere kinderen de dupe.
Sex hoeft ook niet lang te duren :-# Volgens mij liegt hij ook de hele wereld bij elkaar, sex met je ex is best lekker schijnt 8-[
@ dreames idd dat verhaaltijd was een tijd geleden in gtst!haha! Ik geloof er niks van ik denk dat die gewoon vreemd is gegaan en dat die toen der tijd gtst keek en dacht dat kan ik haar mischien ook wel wijs maken haha! ik vind het heel sneu voor je maar volgens mij ben je bedonderd. Wat voor stappen heeft je vriend al ondernomen buiten een dna test?
leuk om te lezen ik hoef vanavond geen soapie meer te kijken in ieder geval. Technisch is het misschien allemaal mogelijk maar ik zeg ONZIN! En ts ben je ook zwanger geraakt door inseminatie dan? Bij hetzelfde ziekenhuis aangeklopt....?
stel nou dat dit verhaal hoe de ts het verteld is echt waar is, en zij bedrogen is.. en een beetje naief ingesteld omdat ze bang is om er alleen voor te staan met haar kindje straks? dan doen jullie zo lullig! vindt het zelf ook best een vreemd verhaal maar je mag best eens verder kijken dan je neus lang is en niet meteen zo gemeen doen.. vindt ik...
nou ja ik vind het sowieso al een beetje vreemd dat zij hier zo in mee gaat ik zou echt me niet druk maken of die het ene kindje dalijk leuker vind als de ander maar over hele andere dingen! Ik vind het een beetje raar dat ze met die gedachte zit terwijl ze een heel bizar verhaal verteld als voorgeschiedenis zeg maar. En dat verteld ze alleen maar om een situatie te schetsen dus ik geloof er niks van hoor en dan heb ik zoiets van ga iemand anders voor de gek houden!