moeilijke situatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door christiane, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @zogelukkig: TS post dit:

Als het aan hem ligt dat zijn ex niet zonder medische ingrepen zwanger kan raken, waarom lukt het bij haar dan wel?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben het eens met GhitaThakoerdin.
    Ja, het verhaal is vaag, maar misschien is dit alle informatie die ze van haar vriend krijgt? En verdere stappen ondernemen? Het kindje is er toch al en wat zou zij nu daadwerkelijk kunnen veranderen?
    Als haar vriend ook geen enkele andere acties onderneemt, heeft ze dit maar gewoon te accepteren...

Ik vind het ook erg jammer dat iedereen altijd gelijk maar hardop speculeert over 'valse verhalen' omdat in het verleden het één en ander is voorgevallen hier op het forum. Kan dan helemaal niemand met een apart verhaal hier meer terecht?
    Misschien is TS een heel onzeker (naief?) meisje en weet ze helemaal niet welke wegen ze kan bewandelen voor de waarheid.

Anyhow, ik wens TS heel veel succes met deze lastige situatie en ik hoop dat de waarheid snel aan het licht komt!

3. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

misschien omdat haar vriend gaat overlijden?
    en het voor in de toekomst wilde laten bevriezen zodat zijn (ex)vrouw dan nog zwanger kon raken van hem....

geef wel toe dat het erg vreemd klinkt allemaal..

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel

Misschien was het wel voor de toekomst? Misschien wisten ze niet hoe alles zou gaan lopen? Een beetje ruimerdenkend mag wel...;)
    En zij zou zeker niet de eerste zijn die toch nog onverwacht op de natuurlijke manier zwanger is geraakt.

5. Penelope

Penelope Actief lid

3 sep 2007
    146
    0
    0
    Young & the Restless..............!

Bijna exacte scenario paar jaar geleden, moest er gelijk aan denken.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Goh, dat is ook erg. Uit verveling of wanhopige behoefte aan aandacht zo'n topic openen en dan nog niet eens het verhaal zelf kunnen verzinnen!

7. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    mijn vriend is ziek he zoals in het eerste berichtje erbij heb getypt als hij geopereerd is is hij waarschijnlijk niet meer vruchtbaar

8. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    ik heb het verhaal niet zelf verzonnen
    zoals de meesten hier denken
    ik kan geloven dat het erg ongeloofwaardig overkomt.
    aangezien sommigen dit verzinnen
    maar ik heb dit absoluut niet verzonnen
    mijn vriend is ziek je merkt nu zo niets aan hem maar hij kan voor zijn 30e heen zijn als er niets aan word gedaan.

ik kan zelf niets beginnen tegen zijn ex. en kan haar wel ik weet niet wat aandoen. maar blijf expres in de auto zitten
    hij heeft ook nog 2 andere kinderen he van bijna 6 en 3 moeten die er dan de dupe van worden?
    lijkt me niet je wilt het beste voor die kids.

en ik weet 100% zeker dat hij niet met zijn ex naar bed is gegaan want hij kan niet liegen tegen me en hij kan ook niet een geheimpje voor me bewaren als hij een verjaardags kado voor me koopt kan die dat niet eens stil houden. dus laat staan dat hij over zoiets zou kunnen liegen

9. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik had eruit begrepen dat hij wel gewoon vruchtbaar is, maar dat in geval van overlijden zijn inmiddels ex na zijn dood nog gebruik kon maken van het sperma. Maar zo zat het dus niet, lees ik nu.

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Maar je vriend toch wel? Praten jullie daar dan niet over? Jullie willen trouwen lees ik in een ander topic, maar hier praten jullie samen niet over? Over stappen ondernemen tegen het ziekenhuis en/of tegen haar?

En hoe is zij bevrucht, wie heeft dat gedaan? Zij zelf? Ja, het blijkt te kunnen met een spuitje.

En heeft je vriend de verklaring waar zij als begunstigde op staat al laten wijzigen in jou als begunstigde?

Succes met je zwangerschap, probeer ervan te genieten!

11. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Dames stel nou voor het is toch waar.... Ik weet het is moeilijk te geloven, maar stel nou voor... Hoe zou TS zich nou voelen als ze leest wat er nou erover wordt geschreven... Ik moet zeggen dat wat er hierop gescheven wordt niet echt volwassen is....Laten we haar de voordeel van twijfel geven en haar verhaal geloven en advies geven wat ze wat aan heeft tochh.. ?

Grt Jeanney

12. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

het beste voor de kids, dat willen jullie, nou dat begint in mijn ogen met het aanklagen van die zieke moeder (geestelijk ziek) en niet met het sparen van die moeder omdat haar kids haar nodig hebben. die kinderen zijn beter af zonder zo'n manipulatieve bitch, da's toch geen voorbeeld, als zij hiervoor straf krijgt dan kunnen de kinderen wellicht allemaal bij jullie wonen, dat zou toch veel beter zijn?

13. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ben ik het helemaal mee eens als het uberhaupt wel waar is want ik denk dat ze het verhaal wil geloven...

14. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ze schreef eerder al dat de 2 oudste kids al bij hun wonen.
    ik zou inderdaad ook stappen ondernemen tegen zo'n iemand.

15. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    de 2 oudste wonen inderdaad bij ons
    en die willen ook allebei niet anders
    ze zitten hier goed en als ze een keer een weekendje niet weg gaan naar hun moeder vinden ze het ook niet erg.
    ze vermaken zich hier ook prima.

en het doet me pijn dat jullie me niet geloven want waarom zou ik zoiets verzinnen als het me al pijn genoeg doet gesprekken genoeg erover heb gehad met mijn partner en alles maar dat neemt de pijn niet weg en maakt het niet minder erg.

ook omwille de andere kinderen ze hebben hun moeder ook af en toe nodig dat merken we vooral aan de jongste die 3 jaar is is die een poos niet bij zijn moeder geweest breekt die hier echt alles af en is dan bij zijn moeder geweest dan is hij weer helemaal zichzelf breekt niets meer af en is gewoon een heerlijk kind.
    ze hebben hun moeder nodig kun je ze dan hun moeder ontnemen
    ik vind van niet
    zelf is mijn moeder overleden toen ik 12 jaar was en mijn vriend heeft ook beide ouders niet dus ik weet wat het is om zonder moeder te moeten leven. en vind het niet dat je de kids het kunt aandoen.

16. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    nee ze is een aantal keer er voor naar het ziekenhuis heen geweest.
    en die hebben haar geholpen zwanger te worden.
    en daarna wou ze daar ook nog is abortus laten doen en hebben ze gezegd dat doen we niet.
    eerst op zo`n manier zwanger willen worden en daarna weer abortus dat doen we niet

17. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wist niet dat artsen tegenwoordig ook een abortus mogen weigeren als je daarom vraagt?

18. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    nou dat mogen ze dus wel he

19. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oh echt! TS, wat ben jij naief zeg! meid komop! ga van jezelf houden, dan zul je ineens anders tegen de zaken aankijken.
    ik heb mijn moeder ook niet in mijn leven gehad maar ik had het nooit omgeruild voor die moeder zo'n voorbeeld is niet de moeite, waarom? omdat ik van mezelf hou!
    daarbij vind ik je vriend dan maar slap, dat ie haar niet voor de rechter sleept, zo'n vriend had ik niet gehoeven, omdat ik van mezelf hou!

20. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    ik ben gelukkig met mijn vriend
    en hou ook wel van mezelf
    maar door dingen in mijn verleden
    je weet nog niet eens alles
    wil ik die kinderen hun moeder niet ontnemen