En in het ziekenhuis vonden ze het niet vreemd dat de a.s. vader nooit aanwezig was bij de inseminatie? Er zijn ook legio abortusklinieken waar je heen kan, je bent echt niet afhankelijk van 1 ziekenhuis hoor! Nee, eerlijk gezegd geloof ik helemaal niks van het verhaal en eet je vriend gewoon van 2 walletjes. Hoe rot ik het ook voor je vind...
het maakt me niet uit wat je geloofd of niet ik weet dat het waar is mijn vriend eet niet van 2 walletjes en jah ze had ergens anders wel abortus kunnen doen maar in dat ziekenhuis niet maar heeft ze niet gedaan wat ik al rot genoeg vind. en ja weet ik niet of ze het in het ziekenhuis raar vonden dat hij er niet bij was heb ik niets over gehoord. en was er bij toen mijn vriend het ziekenhuis opbelde
Van mij hoef je jezelf niet te verdedigen, ik geloof je hoor! Die vrouw is gewoon een draak en aan jullie de keus of jullie daar wat aan gaan doen. Jouw vraag was dat je bang bent dat je vriend wel evenveel van jullie baby als van de andere kinderen gaat houden en dat denk ik wel, zo te lezen!
Nogmaals mijn vraag, wanneer heeft hij dat kindje erkend? En jij beweert dat hij 100% zeker niet kan liegen tegen je, omdat hij zelfs je verjaardagscadeautjes niet geheim kan houden. Nou uit persoonlijke ervaring kan ik vertellen dat ze dit soort dingen heeeel goed geheim kunnen houden ook al kunnen ze je verjaardagscadeautje niet geheim houden.
Goed. Interessant verhaal. Ik mis een boel informatie, er zitten gaten in en er klopt een boel niet... maar ik ga er even van uit dat het niet bij elkaar gelogen is en dat het gewoon waar is. Bij deze. In dat geval zijn er een aantal dingen die je zult moeten ondernemen. Ten eerste zal je vriend als de wiedeweerga de begunstigde van zijn zaad moeten laten wijzigen bij het ziekenhuis. Ook zou ik de papierenwinkel omtrent het sperma opvragen ter inzage. Je hebt ten aller tijde recht op inzage (nouja, je vriend dan) van documenten betreffende je zelf (of je eigen sperma). Als de ex in kwestie inderdaad zijn handtekening heeft vervalsd om het sperma te bemachtigen en een inseminatie in gang te zetten, dan zou ik direct rechtshulp zoeken. Een handtekening is gevoelig persoonlijk materiaal en vervalsing daar van is gewoon strafbaar. Als de ex in kwestie een overlijdensakte heeft vervalsd, het zelfde laken een pak. Eis het op bij het ziekenhuis, span een procedure aan. Het kind erkennen was wellicht minder handig. Natuurlijk heeft elk kind recht op een papa, maar de moeder heeft het flink verknipt in dit geval. Nu je vriend het kind erkend heeft, zal hij waarschijnlijk ook alimentatie moeten gaan afstaan als de ex een of andere gril krijgt. Met vaderschap komen ook plichten. Bovendien was dit kind verwekt buiten de relatie om. Ex in kwestie had waarschijnlijk geen partner of zo. Heel hard misschien, maar dit betekent dat het kind toch min of meer zonder vader zal opgroeien, tenzij de ex weer aan de man komt op welke manier dan ook. Voor wat betreft houden van het kind... tsja, daar is geen zinnig woord over te zeggen. De tijd zal dat moeten bepalen. TS, hoe het ook zei, je neemt met te weinig informatie genoegen. Als je het verhaal niet uit je duim hebt gezogen, onderzoek het dan tot op de bodem. Je vriend is jouw partner, je levensgezel. Hij zal onvoorwaardelijk aan jouw kant moeten staan en je hierbij moeten steunen. Vraag die documentatie op en ga niet af op verhalen. Ga voor harde bewijzen en trek aan de hand daar van je conclusies. Heeft de ex ook maar iets vervalsd, haal dan je recht. Loopt je vriend je te bedonderen... tsja, hard misschien maar dan ben je misschien beter af zonder hem.
Denk dat het gewoon een heel klein stukje is van een heel groot verhaal. Vandaar dat voor ons een heleboel dingen niet te begrijpen zijn. Maar om er dan maar vanuit te gaan dat ze dit verzint.... Dat denk ik niet. Hoor in mijn omgeving ook weleens verhalen die zo uit gtst gejat lijken te zijn. @TS: Wil je een hele fijne zwangerschap wensen en denk dat je partner jullie kind net zo lief heeft als de andere kinderen. Als hij zelfs dit pasgeboren kindje erkent, terwijl hij nooit met een zwangerschap heeft ingestemd van zijn(H)ex.....Nou dan zit dat wel goed!
aangezien de ts steeds blijft reageren denk ik dat het verhaal toch waar is, anders reageer je niet meer toch? ts wat ga je nu doen of lat je het gewoon zo? geniet lekker van je zwangerschap en ga lekker van die andere kids genieten en maak je niet te druk.
Is vast heel erg lief bedoeld van je maar mocht het verhaal waar zijn dan is dit wel makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik persoonlijk zou denken dat ik in hel was beland als ik in haar schoenen zou staan.
Waar of niet waar, geen idee. Maar ik zou mijn vriend toch met klem 'verzoeken' (misschien wel verplichten) om actie tegen de ex op te nemen. Ik kan me niet voorstellen dat een man zich dit laat gebeuren, volgens mij zou elke man ploffen en flink actie ondernemen tegen deze ex. ZIJN zaad en waar het terecht komt (voor bevruchting dan..) ligt geloof ik nogal gevoelig bij mannen, of niet dan? Waarom neemt je vriend geen stappen tegen deze ex, dan kan ik nergens echt duidelijk terug vinden. Hij zal volledig in zijn recht staan, vervalste handtekening of niet!
hij wil dit niet doen omdat hij nog 2 jongens heeft die hier wonen maar die mogen er niet de dupe van worden ik zelf persoonlijk had ook stappen ondernomen maar mijn vriend zegt wat haalt het nog uit hij is er het kan moeilijk terug worden gedraait. en een beetje geld van het ziekenhuis gaan eisen daar heb ik toch niets aan. hij is er nu eenmaal en het kan niet terug worden gedraait. we kunnen er maar beter het beste van maken en ja aan de ene kant vind ik ook dat die gelijk heeft. zijn kinderen zouden er inderdaad de dupe van worden. en zijn ex die heeft hem al zoveel geflikt al zovaak ervoor gestraft en alles maar het maakt niet uit ophouden zal ze nooit.
heey meiss als eerste heel veel sterkte ! als 2de zou ik toch een klacht indiennen aangezien het zh dan even hun ogen opent en er in het gevolg beter op gaat letten ik snap 1 ding niet van die handtekening enz aangzien je er een legitimatie bij moet voeggen een kennis van mij haar man is door een ongeluk onvruchtbaar geworden en had zijn zaad in laten vriezen ze wouden toch een kindje maar die vrouw kreeg echt het zaad niet mee zonder haar kerel mee te sleuren naar het zh hoor dus dat vind ik heeeeel raar dat zij dat zo mee kon nemen aangzien er heel veel papier werk aan vooraf gaat wil je zijn zaad kunnen krijgen er ging bij die kennis zeker 7 maand overheen voordat het zover was want die vrouw moest ook allenmaal behandelingen vooraf om uberhoudt het te kunnen bevruchten ik heb ook even ge googled en daar vind je allenmaal verschillende soorten papieren en contrakten enz in jou verhaal heb ik gelezen dat zijn zaad vrij mocht komen in geval van overlijden nou geeft het ziekenhuis de zaad dan pas vrij als ze een overlijdens akte hebben ontvangen dus kort samen gevat meiss hoe erg het ook klinkt en hoe hard maar praat nog maar is goed met je vriend want je word echt voorgelogen bel anders zelf dat ziekenhuis maar en vraag tussen neus en lippen door hoe dat in zijn werk gaat dan zul je het meer snappen dat zijn ex vrouw heeft gelogen en hoogstwaarscheinlijk je vriend ook je kan helaas wel zeggen en er voor 100% van overtuigd zijn dat je vriend niet liegt of kan lieggen ik ben er ook 100% van overtuigd dat mijn vriend dat ook niet doet maar ik denk als hij een slippertje heeft gemaakt en er heel veel spijt van heeft dat hij echt wel gaat lieggen wat zou jij doen in zo een geval? sorry voor mijn verhaal (en mening ) alsnog heel veel sterkte liefs ancie
Serieus, dit verhaal geloof je toch zelf niet? Dit is juridisch helemaal niet mogelijk en er is geen enkel ziekenhuis dat zo'n stomme fout zou maken zonder in het nieuws te komen.
Zover ik weet kan je het zaad ook niet meekrijgen als de partnet, of evt donor enbij is.. En idd heel veel papier werk, en dat moet de man zelf invullen! Dus zou ook echt niet weten hoe het gedaan heeft. En ook zoals Ancie zegt, duurt het vaak wel een aantal maanden voor zoiets geheel geregeld is.. iig, heel veel succes en sterkte!
hey meis, de reden dat je vriend geen aangifte wil doen kan ook zijn omdat ie liegt he? ik hoop het niet voor je maar daar lijkt het wel op, iedere andere man was woedend naar een advocaat gestapt.