moeilijke situatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door christiane, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Wel een beetje kortzichtig van hem. Straks doet zijn ex "het" nog een keer.... of is het sperma nu "op"?

Ik geloof van dit hele verhaal ook 0,0%. En iemand (wij, jij of hij) wordt voor de gek gehouden, maar goed, ik kijk ook graag GTST! :oops: ;)

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    soooo mensen ik heb dit een beetje gevolgd en dit is idd een soap zou er bijna een bak popcorn bij op schoot nemen...
    Maar het gaat nergens over ik zou gewoon willen zeggen ga naar de andere veel intressantere topics mensen die wel goeie vragen hebben en dan kunnen de mensen die het verhaal geloven haar helpen of als er niemand meer is die het gelooft die topic gesloten worden...

3. mayby

mayby Actief lid

23 jul 2008
    201
    0
    0
    rotterdam
    weet je zeker dat je vriend 9 maanden geleden bij jou op de bank zat?

dat ze zo makkelijk iemands sperma gebruiken zou even mooi worden
    Lag het kant en klaar bij haar in de vriezer?

Volgens mij mag je heel diep gaan zoeken voor je de waarheid hebt!

liefs en succes

4. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik bedoel eigenlijk meer om het idee dat haar vriend meer om het ene kin geeft dan om die van haar.

5. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    Tsja, dat weet je pas als het geboren is he? Daar is het nu nog te vroeg voor, om er iets over te zeggen.

6. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    ben het er mee eens...vind het ook heel raar en het is idd jurdisch niet mogelijk...

7. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wat is juridisch niet mogelijk? Op pag. 4 staat de handelswijze van desbetreffend ziekenhuis. De vrouw die in de verklaring is opgenomen kan na legitimatie het zaad ophalen.

Als alle fouten die ziekenhuizen maken in de krant zouden komen, zou mijn brievenbus te klein zijn.

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik werk in een ziekenhuis en je hoord wel eens dingen dat je echt denkt dat kan toch niet?!

9. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    er zitten zoveel gaten en onduidelijkheden in dit verhaal...gewoon te ongeloofwaardig!

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Kan dit topic ook niet gesloten worden want die wekt ook irritatie bij zoveel personen geloof ik en degene die deze topic heeft geopenend heeft al een paar adviezen gehad en niemand kan haar verder nog helpen lijkt mij

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je weet het nooit zeker natuurlijk, maar ik geef TS graag het voordeel van de twijfel.
    Ze zet het wat warrig neer wellicht, maar volgens mij is het technisch wel mogelijk.
    Als zij en haar vriend geen juridische stappen willen ondernemen dat is dat hun keus.
    Maar als ik de papa was van dat kindje, zou ik zorgen dat ik de voogdij kreeg. Moeder is niet goed bij haar hoofd en zijn andere twee kinderen leven ook al bij hem, dat zal ook niet zonder reden, zijn neem ik aan.

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

even over fouten in het ziekenhuis en de media. die komen echt pas als jij dat zelf wil hoor.

mijn moeder hebben ze tot 3 keer toe verkeerd geopereert (in 3 ziekenhuizen!) daardoor heeft zij een abces ter grote van 3 tennisballen in haar buik holte gekregen. ze lag in het ziekenhuis en er werd een drain gezet deze hebben ze dwars door een zenuw heen gestoken.met gevolg dat mijn moeder dus gewoon verlamd is geraakt aan haar linker onderbeen en weetje wat ze zeiden in het zieken huis mevrouw u stelt u eigen aan u makeert verder niets en het zit in uw hoofd! 3 ziekehuizen! die door nalatigheid na een angiografie dit verook zaakt hebben.en toen de 4e die zei dat er niets aan de hand was.
    radboud nijmegen,rijstate arnhem.streekziekenhuis zevenaar en slingelang doetinchem.

dit heeft nooit in de krant gestaan etc omdat de persoon ik kwestie mijn moeder dit niet wilde.

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Even de rest van het verhaal in het midden gelaten. Waarom ben je bang dat hij van dat kindje meer zou houden dan die van jullie waar hij bewust voor gekozen heeft? En waarom ben je juist bang dan voor dit kindje? Hij heeft er toch al twee (die bij jullie wonen) waar hij heel veel van houdt? Zie je die dan niet als bedreiging? Dat zeg ik misschien wat verkeerd, maar ben je dan niet bang dat hij daar meer van zou houden? Dat lijkt mij dan logischer. Al denk ik dat je van al je kinderen gewoon houdt (al kan je met de 1 een beter klik hebben dan met de ander wanneer ze ouder zijn, houden van ze doe je).
    Vind het wel een hele uitdaging voor je hoor, 20 en dan straks al 3 kinderenin huis en in het weekend een 4e, petje af.
    Succes

14. mama2be

mama2be Lid

13 mei 2007
    72
    0
    0
    Ik werk zelf ook in een ziekenhuis, je hoort inderdaad zat rare dingen.
    Maar kom toch, zonder toestemming zaad gebruiken voor inseminatie, zwanger worden, zeggen dat het van een ander is, dan weer niet, abortus overleggen,ondertussen wordt de ander weer zwanger, de man zegt het allemaal niet te snappen *blaat*
    Daar geloof ik dus echt geen bal van.

15. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Nou knap dat er mensen zijn die op afstand kunnen beoordelen of TS liegt....
    Daar gaat haar vraag toch niet over?
    Geef dan geen antwoord en kijk lekker een topic verder.
    Vindt het te belachelijk voor woorden dat er mensen zijn die gaan zitten zoeken naar 'gaten'in haar verhaal en dat het dus niet waar kan zijn... :rolleyes:

Als ik mijn levensverhaal hier moet opschrijven, geloof je ook dat ik woon in GTST ;)

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Waarom mag ik hier niet neerzetten dat ik TS niet geloof? Is toch een forum waarin iedereen zn mening kwijt kan? Ik vind het topic inmiddels leuk tijdverdrijf! Er wordt niet gescholden, niet beledigd dus waarom dan roepen om een slotje?

Daarnaast is het op dit forum al vaker voorgekomen dat er hele verhalen verzonnen werden. Zeker de mama's van premature kindjes die hier al meer dan een jaar zijn, zijn in sommige gevallen flink op hun ziel getrapt. Dan is het niet meer dan normaal dat je niet alles meer gelooft wat er geplaatst wordt. Niets mis mee toch?

17. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik geloof TS best, ik denk alleen dat wat haar is verteld niet waar is...dat zijn 2 verschillende dingen.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het in en in triets vind voor alle kinderen die hier bij betrokken zijn en gaan worden....man, wat een t$&*$ring zooi.....

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik kan alleen maar zeggen dat ik het in en in triets vind voor alle kinderen die hier bij betrokken zijn en gaan worden....man, wat een t$&*$ring zooi.....[/quote]

Daar sluit ik mij bij aan.
    Ik denk niet zo erg dat zij liegt maar wel dat er tegen haar gelogen wordt. En ik kan me ergens ook voorstellen dat ze hem gelooft/wil geloven. Ik snap ook niet dat ze er niet meer op aandringt dat haar vriend niet meer acties onderneemt. Ik snap dat die kinderen hun moedernodig hebben en dat daar rekening mee wordt gehouden, alleen het is niet zo dat ze hun moeder kwijtrake wanneer ze actie ondernemen tegen het ziekenhuis. Ik zou pislink zijn als ik hem of haar was en het feit dat hij zo meegaand is (erkennen ed niks willen ondernemen, niet echt boosheid) is eigenlijk niet een hele gepaste reactie wanneer dit je gebeurdt. Tenzij je misschien iets te verbergen hebt.
    Ik ben ook 20 geweest en dan kan je heel volwassen zijn, maar ik wou dat ik toen van het leven wist wat ik nu weet. Weet ook niet hoe oud haar vriend is maar zo jong al 4 kinderen. Nou wil ik niet veroordelen er zijn er zat die het heel goed doen waarschijnlijk, maar ik werk bij Bureau jeugdzorg en zie zoveel ellende en gekte dat ik een beetje pessimistisch ben ingesteld en eigenlijk vind dat je aan kinderen moet beginnen (wanneer je er bewust voor kiest) dat je je leven lekker op orde hebt. Want echt mijn hart breekt elke keer wanneer je zo'n kindje uithuis haalt.

19. christiane

12 nov 2008
    90
    0
    0
    studente
    schoonloo
    dat geloof ik best dat je hart dan breekt
    maar hier in huis is het niet nodig en zal het ook nodig worden.

en nee ik dring er niet aan op mijn vriend stappen te ondernemen ik snap hem best als ik hier die 2 zien ik kan ze echt geen moeder afnemen of wat dan ook.
    ookal is dat mens niet helemaal in orde want dan doe je zoiets niet.

en nee mijn vriend heeft echt niet tegen mij gelogen want ik heb hem er meerder keren om gevraagd.
    hij kan me recht in de ogen blijven aankijken en alles zal hij liegen kan hij me niet recht in de ogen aankijken. hij heeft gelukkig nog niet tegen me gelogen maar wel is tegen een kennis van mij maar die merkte het ook snel genoeg. ikzelf ga 24 uur per dag met hem om dus ik zou dat wel in de gaten hebben.

ikzelf vind het ook goed dat jeugdzorg bestaat, maar heb ook verhalen gehoord dat er kinderen bij iemand weg worden gehaald die ze zou mishandelen terwijl hij het nooit heeft gedaan, maar zijn ex dat maar even heeft rondgeschreeuwt. en hij nu zijn jongste dochter nog maar 1x in de maand 2 uurtjes mag doen. de kids willen niets liever dan bij hun vader zijn. maar dat willen ze niet snappen. dit vind ik ook zoiets prima dat ze er zijn maar uiteindelijk is toch het uitgangstpunt dat het kind gelukkig is en bij zijn of haar ouders is.

p.s ik heb altijd al geweten van mezelf dat ik vroeg kinderen wou hebben en een groot gezin. ik weet dus wat ik doe.

20. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Volgens mij heeft TS niet gevraagd of we haar wel of niet geloven.. Ze kwam hier om haar hart te luchten en kijken of we op een positieve manier een mening kunnen geven... GTST etc lijkt me niet echt positief, meer een grap van haar te situatie maken...

En jah als ik me levensverhaal ook hierop zet...Wil niet weten wat voor mening hierop gegeven zal hebben.... Soms wil je je hart luchten en steun of mening van mensen die met je mee leven...

Liefs Jeanney

Deel Deze Pagina