jezus mens, gun een ander haar eigen leven. als je zo gelukkig bent... waarom reageer je dan overal zo bot op? Als ik hier zo de reacties lees... vind ik jullie verschrikkelijke mensen... en ik moet zeggen... wat je een ander niet gunt... verdien je zelf ook niet! Dit is dan ook mijn laatste reactie in dit topic. Ik wordt letterlijk misselijk van jullie gezeik en gehak. Zullen de hormonen wel zijn, in ieder geval bij mij. Christiane, ik heb je alle advies gegeven wat ik kan bedenken. Of je vriend net zo veel van jouw kindje zal houden als van die van zijn ex... dat weet ik niet, dat weet je pas als het geboren is. maar ik heb wel het idee dat hij haar geluk boven dat van jou stelt... en dat baart me zorgen! mocht je nog verder willen praten, stuur me dan aub een pm. sterkte meid!
Als je goed leest ben ik een van de weinigen die Christiane vanaf het begin heeft geloofd en tips heeft gegeven (of ze daar wat mee doet, is haar zaak) ipv haar voor een fantast uit te maken en/of haar vriend van leugenaar. Ik wou er alleen maar mee zeggen dat het inmiddels een eindeloos gezeur wordt, dat niks meer te maken heeft met haar beginvraag. Het gaat nu om het welles/nietes van haar verhaal. En dan komt ze zich hier ook nog steeds netjes verdedigen wat helemaal niet nodig is, petje af!
helemaal waar, er blijft van het oorspronkelijke topic weinig over. toch vind ik de manier waarop mensen hier reageren schandalig. Dat het een raar verhaal is, ok, maar dat je dan zo tekeer moet gaan tegen iemand die een vraag stelt... nogmaals, zullen de hormonen wel zijn.
Meid, Ik denk niet dat je hoeft te twijfelen over of hij minder van jullie kindje samen zal houden, zeker niet als je nu ziet dat hij zijn zoontje, onder deze omstandigheden ook met open armen ontvangt. Wel heb ik net als andere meiden hier, erg mn twijfels bij het verhaal over de ingevroren sperma. Ziekenhuis kan een fout hebben gemaakt, dat zou ik als eerste checken, en als je man er geen werk van wil maken dan weet je genoeg ( sorry dat ik het zo hardop schrijf) Je moet doen wat je gevoel zegt en waar je je het beste bij voelt, en bovenal wat uiteindelijk het beste is voor jullie kindje. Gr, Non.
Kijk ik vind dat moeilijk en lullig om dat hier hardop te zeggen.. maar ik ben er dus niet zo zeker van dat hij het kindje van Christiane net zo graag wil. Hij lijkt het geluk van zijn ex voor dat van haar te stellen door geen stappen te ondernemen. Ik vind dat duidelijk een teken voor dat zijn ex vanalles mag flikken zonder dat Chris daarover mag zeiken. Chris mag belazerd worden, dat sperma mag met valse handtekening gebruikt worden, en ook achteraf wordt daar niet moeilijk over gedaan. Dat geeft mij dus het gevoel dat ie voor die ex nog hele sterke gevoelens heeft... en dat ik dus twijfel aan of hij Chris en haar gevoelens wel serieus genoeg neemt. GVD die vent krijgt nog een kind bij zijn ex, is er gigantisch ingeluisd en vindt dat allemaal maar goed? Sorry Chris, maar ik denk niet dat die vent goed voor je is... Ik denk dat er meer speel tussen hem en zijn ex dan jij zou willen weten. En niet alleen omdat ze de moeder van zijn kinderen is. Hij mag haar dan niet met opzet zwanger gemaakt hebben, hij maakt er ook geen probleem van dat ze nog een kind van hem krijgt. Dus nee, ik denk niet dat hij voor een kind van jullie twee net zoveel voelt als voor de kids die hij met zijn ex heeft. Het feit dat hij zich door haar laat belazeren vind ik daar een duidelijk teken van. En ga niet beginnen met dat je die kids hun moeder niet af wilt nemen. Dat vraagt niemand van je. Ik begrijp dat best, maar als moeders zo labiel is dat ze dit soort dingen doet, dan moet ze gewoon hulp hebben. En als ze die zelf niet zoekt, moeten jullie haar daartoe dwingen... in het belang van de kinderen die recht hebben op een gezonde moeder die in kan schatten wat het beste voor ze is. Ze hoeft haar kinderen niet kwijt te raken, ze moet juist de kans krijgen ze te houden! Ik denk dat je hoe dan ook door je vriend belazerd wordt, of zijn verhaal nou waar is of niet. Dus ik denk dat je daar niet goed zit. Mijn mening! Doe er mee wat je wilt.
van mij part mag dit op slot ik ben er nu klaar mee ik heb niet gevraagd of jullie het wel of niet geloven ik weet 100% zeker dat mijn vriend me niet belaserd en hij heeft wel contact gehad met het ziekenhuis telefonisch waar ik bij zat en die hebben hun fout toegegeven maar kunnen verder niets doen. en het overgebleven sperma heeft hij van haar naam af laten halen zodat ze er nooit weer wat mee kan doen.. ik vind het erg jammer welke reacties ik hier heb gekregen. en heb genoeg aan mijn hoofd. jammer dat jullie me niet geloven, en dat ik me eerst moet bewijzen zodat er mij wat wel geloven of een voordeel van een twijvel geven. ik ben in ieder geval blij dat er wat mensen mij wel geloven en mij een antwoord proberen te geven op de echte vraag die er was. dus hier mag een slotje op heb genoeg gelezen word niet geloofd nahjah geloven jullie het niet. je gelooft het toch pas zelf als je ook in zo`n situatie een keer meemaakt bij jezelf of iemand die dicht bij je staat