Hoi Dames, Wat is mentruatie toch vrezelijk. Ik loop heerlijk te klooien. Ben net drie weken lang ong geweest. Was wel heel weinig, maar duurde wel drie weken. Tijdens de ong ben ik blijven tempen. Nu blijft mijn temp heel hoog. Mezelf kennende begint over een week of 2 de menstruatie weer. Is het normaal dat mijn temp zo hoog blijft? En omdat ik zo lang ong ben geweest en dat waarschijnlijk snel weer wordt. Heb ik dan evengoed een eisprong? Snap er allemaal niets meer van. x Jannique
3 weken ongi??? dat is niet goed meid. Is het echt helderrood bloed of bruinverlies? Als je drie weken echt bloedt - en dat iedere cyclus hebt - zou ik even naar de HA gaan.
Poeh......ehhhh weet je zeker dat je niet zwanger was. Bij mijn vmk bleef mijn temp ook een tijdje nog hoog namelijk.
Je temp hoort te dalen als je ongi word/bent. Dus dat is wel raar. En het is ook raar dat je 3 weken gebloed hebt! Was het echt rood, of was het bruin?
Hoi Dames, Bedankt voor jullie reactie. Ik had 3 weken helder rood bloed. Maar wel met veel slijm ofzo. Ben naar de HA geweest. Hij vond dat ik me aanstelde en geen reden had om naar de HA te komen. Halverwege het gesprek vroeg hij zelfs letterlijk: 'Wat is nou eigenlijk je vraag'. Dus daar heb ik ook niets aan. Zou ik dan zwanger kunnen zijn of geweest kunnen zijn? Heb wel vanmorgen een ovulatietest gedaan en die was positief, maar ja, weet het ook niet meer. Jannique
ik zou dan toch even een zw.test doen.. bij positief.. de ha lekker links laten liggen endirect een vk bellen...
Nou ja zeg: die vent zou zelf eens drie weken lang uit zn .... moeten lopen bloeden. Piept ie wel anders. Sorry hoor, maar als ik dat had zou ik me toch ook een beetje ongerust maken. Misschien inderdaad een vmk geweest, zoals goofychick al zei. Of heb je iedere maand zo'n lange ongi?
Hij zou idd 3 weken lang er last van hebben. Maar daar snappen mannen toch niets van. Gelukkig ga ik overstappen naar een andere dokter, ivm verhuizing. Als ik er volgende maand weer last van heb ga ik naar weer naar de HA. Ik weet bijna zeker dat het geen vmk is. Had namelijk nog wel getest in het begin, omdat het zo raar ging. Deze problemen had ik ook voordat ik aan de pil begon. Dus denk gewoon dat mijn lichaam raar is. Alleen wel raar dat het pas na een half jaar weer zo raar gaat doen. De vorige 5 cyclussen verliepen namelijk wel goed. Heb vanmorgen ook nog een testje gedaan voor de zekerheid maar ben echt niet zwanger. Wacht wel weer af tot de volgende menstruatie die naar mijn berekeningen volgende week of over 2 weken weer moet beginnen. Heerlijk!!! Jannique