Hallo, Ik zit een beetje met een ingewikkelde vraag, hopelijk kunnen je eraan uit. Ik gebruik de CB testen met een smiley! Ik had vrijdag een negatieve ovulatietest, zaterdagavond een positieve test (smiley), maar stiekem kijk ik ook even naar de streepjes als ik het staafje eruit haal en het 2de streepje was nog maar heel licht tegenover de controle streep. Zondag heb ik weer getest en toen gaf hij negatief aan (geen smiley meer!) maar toen ik het teststaafje eruit nam was het 2 de streepje wel donkerder dan de dag voordien, nu bijna even donker als de controlestreep. Vind het dus raar dat ik nu geen smiley kreeg. De vorige maanden dat ik de tests gebruikte keek ik ook nadien naar de streepjes en als ik toen een dikke streep had, was toen ook mijn test positief en nu niet. Vind ik toch raar. Kan het zijn dat het smiley-gezichtje ook niet altijd goed werkt?
Geen idee meid, ik heb ze vorige maand gebruikt vanaf dag 11 bijna tot aan de dag dat ik ongesteld werd maar nooit een smiley gezien, wel 2 dikke streepjes op dag 16.