Ik lig nu al dagen in de nacht wakker...pijn in mn rug, heup draai op mn andere zij met veel moeite.... op rug kan ik al heel lang niet meer slapen. Maar dan slaap ik en wordt na een uur wakker. Grrr rond een uur of 6 val ik pas echt in slaap en wordt dan met moeite wakker rond 10u. Een wandeling maken savonds doen we al we zitten vaak buiten dus films of nieuws kijken is ook de oorzaak niet... koffie cola of andere cafeïne drink ik ook niet. Ik slaap al met kussen tussen mn knieën wat enige verlichting geeft viir mijn rug. Ik heb overgens geen b.i. wie heeft er nog tips....
Voedingkussen is groter kan je zo om je lichaam heem doen.. Ik heb die van met korrels. Verder gewoon doorzetten laatste maand is te pittigste...
Ik heb er ook last van, bij mij werkt het om overdag zeker NIET te slapen of te veel te rusten. Maar ik lig veelal wakker vanwege restless legs.
Ik heb ook voedingskussen met korrels ga ik.die vannacht is tussen mn knieën leggen en in mn rug. Het is proberen waard. Ik.rust overdag ook maar niet na 16u meer. Nog een paar weekjes.... thnx iedereen
Ik slaap ook super slecht. Veel plassen, maagzuur, overgeven, en mn draai niet kunnen vinden in bed. Lig vaak tot 4.00u wakker. Baby is ook erg druk als ik naar bed ga. Nu voor t eerst met voedingskussen, hoop dat ik beter slaap. Wat doen jullie tegen maagzuur?
Tegen maagzuur heb ik omeprazol (10mg). Slapen is hier ook een echt drama. Ik overweeg om op de bank te gaan slapen. Voedingskussen is te dik, maar 3 losse kussentjes onder/bij borsten buik en knieën gaat aardig. Leuk ook als je om moet draaien (zo'n beetje ieder half uur). Mijn heupen zijn niet gemaakt op 117kilo en voelen na 5min liggen doods aan... Ik ben ook op zoek naar de gouden tip!
vanille vla naast mijn bed werkte beste tegen maagzuur bij mij. Af en toe een slok. en gewoon even door bikkelen, meerdere kussens . Evt een schuimrubbermatje met noppen extra op je matras, tegen zwaar belaste heupen en zak je beter in zodat je meer steun hebt .
Bij mij werken melk en vanille vla goed tegen maagzuur. Herken het probleem ook van slecht slapen. Lig ook niks anders als te draaien, kan gewoon niet lekker liggen! Bij mij werkt mijn voedingskussen al niet eens meer helaas.. Aftellen tot de laatste loodjes en probeer smiddags mijn rust maar te pakken
Inderdaad omdraaien is ook een complete onderneming waardoor ik werr wakker ben. vannacht sliep ik lekker tot 1:30u toen moesten de buren over straat liggen lallen en uitgebreid afscheid nemen van hun lallende visite. Toen er maar ff uit geplast en weer terug. Toen wrden het hazenslaapjes van hooguit een halfuur. Moedeloos wordt ik er van. Door mijn lage hb extra last van vermoeidheid. Bij mij hielp karnemelk drinken goed tegen maagzuur
Toen ik nog niet zwanger was, hoorde ik weleens mensen tegen de nieuwe mama in spé zeggen, nu nog even genieten van de rust, straks is het gedaan dan maakt de kleine je s nachts wakker... Toen ik zwanger was en op het laatst liep kwam dat heel raar over ineens ... Je slaapt amper meer omdat je niet meer weet hoe je moet liggen en als je om wil draaien je best helder moet zijn om heel geordend je lichaam naar de andere kant te moeten draaien... Succes met de laatste loodjes... Tips voor beter slapen heb ik helaas niet.
Dat klopt inderdaad ja....einde rust begint al.vooooor de geboorte. ik pak maar meer momenten om bij te slapen en maar ff doorbijten
Ik lees even mee, nog niet in de laatste loodjes maar weet niet meer hoe ik liggen moet. Zere bekken, lig ik op mijn zij doen mijn heupen zeer, op rug benauwd.. Word er gek van. Voedingskussen al in gebruik.