moeilijke tijd gehad.

Discussie in 'De lounge' gestart door elsie22, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

ik vind ook dat hij best thuis mag komen na allle lol om even bij jou te zijn..

alwil ik wel even zeggen .. mannen nemen alles letterlijk wat je zegt.. ze snappen sarcasme niet zo goed.. dus als jij zegt.. blijf maar weg.. dan denkt ie dat je dat echt zo meent..

mannen zijn nou eenmaal zo simpel.. dus zeg simpelweg gewoon wat je wilt van hem zonder ergens omheen te draaien.. dan snappen jullie mekaar vast beter! succes!

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het gaat alweer wat beter ben even bij de buren geweest met de kleine, buurvrouw is jarig en hebben we goed contact mee.

vriend ook nog een keer gesproken, hij komt zaterdag als het goed is wel even thuis maar ga er maar niet meer te veel op hopen. mis hem echt erg:(

3. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou heel kwaad zijn en nog niet eens om mijzelf, maar om hoe hij het in zn hoofd haalt om onze dochter zo lang te missen. Met mij zou hij echt nog niet klaar zijn hoor. Tuurlijk kan hij weg wanneer hij dat wil, maar als dit eraan vooraf gaat en dan ook nog langer weg blijft dan afgesproken, dan zou hij nog niet jarig zijn.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik ben er op zijn zachts gezegd ook niet blij mee maarja wat moet ik doen? er heen rijden en hem mee naar huis sleuren?

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik vind het echt sneu voor je.

Hopelijk komt hij gewoon even naar je toe tussendoor. Ik zou ook niet blij zijn met zo'n mededeling. Hij kan op zijn minst overleggen. Was al heel anders overgekomen denk ik.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

nou idd overleggen was wel zo fijn geweest, dan vind ik het nog prima ook, maar op deze manier echt niet. maarja wat kan ik er nu nog aan doen... morgen zou ie me bellen dus dan maar weer zeggen wat ik er van vind..

7. tulip

tulip Niet meer actief

ik zou gebeld hebben en duidelijk maken dat ik hier niet van gediend ben en dat het heel verstandig zou zijn als hij toch eerder thuiskwam of niet naar de sneekweek ging. Als hij opneemt tenminste;)

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

precies, ik zou even zeggen dat je het fijn had gevonden als het in overleg was gegaan en ook eerlijk zeggen da je hem gewoon mist.
    Dat is beter dan boos worden en ik hoop dat het hem iets doet.

Sterkte, het is soms best zwaar om met een kleintje alleen thuis te zijn zo'n lange tijd.

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij neemt nu wel op maar heb geen zin in ruzie ofzo! ik heb hem een uur geleden ofzo nog aan de telefoon gehad en nog eens gezegd dat ik het wel fijn zou vinden als ie toch morgen thuis komt.

10. Dana

Dana Niet meer actief

ik vind je geen zeur, groot gelijk en ik vind eigenlijk dat je nog best kalm gereageerd hebt. waar blijft ie dan die extra dagen?

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij is nu in valkenburg en gaat vanaf zaterdag naar de sneekweek, hij zou morgenavond thuis zijn en dan zaterdag middag weer weg gaan maar nu gaat ie in 1x door.

12. Dana

Dana Niet meer actief

nou daar zou ik ook niet blij mee zijn hoor, heeft hij ook geen behoefte om jullie even te zien? ik zou dat wel willen weten.

lekker leuke dingen gaan doen dit weekend jij ;)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heeft ie vast wel behoefte aan, maar ook om even eruit te zijn. gelukkig gaan we ook nog met ze 3 weg.

ik heb geen idee wat ik het weekend ga doen...:(

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    Je kan er best even tussen uit willen met vrienden na een moeilijke tijd, dat kan ik best begrijpen, maar dat je dan ineens zooo lang er tussenuit moet dat kan ik niet begrijpen. Je hebt notabene een vrouw (die herstellende is van een pnd) en een kind thuis zitten.. kom op heej, vind het een klein beetje egoistisch van hem om dan ineens op te bellen om te zeggen dat ie maandag pas thuis komt. Wat als jij dat zou doen, denk niet dat ie enthousiast reageert van ja tuurlijk schat, is goed hoor! Ik regel de boel hier wel!
    Vind dat je niet onredelijk hebt gereageerd, zou in jou plaats denk ik ook zo reageren, al hebben ze gelijk dat mannen sarcasme niet snappen, dat is hier ook altijd het probleem als ik iets sarcastisch bedoel wordt meneer meteen kwaad ;).
    Ik vind dat hij ook wel een beetje aan jou mag denken hoor!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij zegt dat als ik zeg van dat hij het ook niet leuk zou vinden van niet, maar dat doet ie alleen maar om stoer te doen. hij zou het ook niet leuk vinden. ik vind het ook egoistich idd, maar ook gun ik het hem wel weer het was voor ons beide niet makkelijk allemaal.

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    tuurlijk gun je het hem, net zo erg als dat ik jou dat zou gunnen ;). Maar daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij wel erg lang weg is tenopzichte van jou. Niet alleen hij heeft een moeilijke tijd achter de rug, maar jij al helemaal. Tis voor jou ook niet makkelijk geweest om te herstellen (praat een beetje uit ervaring ;) ). En vind niet dat hij alleen recht heeft op een verzetje. Jij net zo goed. En als hij zichzelf boven jou verkiest vind ik dat egoistisch ja! Je bent met z'n tweeen, je hebt met z'n tweetjes een kind verwekt, helaas ben jij diegene met een pnd, maar daar ben je ook weer met z'n tweetjes voor om eraan te werken en niet jij alleen. En het is een hele zware weg om er weer boven op te komen en daar moet hij jou ook bij helpen anders lukt het gewoon niet, dus vind dat ie het niet maken kan om er zolang er tussenuit te piepen. Gelukkig heb je idd je kindje nog, maar kan me voorstellen dat het met een pnd niet altijd even makkelijk is

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    en als het hem niets uit zou maken dat jij een weekje weg bent, waarom boek je dan niet lekker een weekje of een midweekje met een vriendin iets? (weet dat het erg moeilijk is om zolang je kindje niet te zien ;) ).

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

gelukkig gaat het met mij met medicijnen weer goed, en heb ik weer alle energie en voel ik me gewoon weer mezelf. en kan ik alle dingen weer doen die ik wil doen. maargoed hij heeft me wel heel goed geholpen en ondersteunt hoor. ik zou geloof ik niet zo lang weg gaan omdat ik sam dan moet missen en dat wil ik echt niet zo lang.

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    daar twijfel ik ook niet aan dat hij je niet goed geholpen heeft ;). Dat lijkt me niet meer dan logisch (al zitten er wel een paar uitzonderingen bij ;) ). Maar dan nog vind ik niet dat hij denkt dat hij de enige is snap je ;).

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

snap ik! het gaat me eigenlijk ook meer die manier waarop het dan even meegedeeld word. maarja ik geloof dat ik er niet zoveel aan kan doen meer. ben blij als het maandag is.

nu nog wat leuke dingen bedenken om te doen...

Deel Deze Pagina