Hi meiden, Misschien heeft iemand er ervaring mee.... Ik heb momenteel echt last van een harde buik... Geen harde buiken die weggaan en komen maar mijn buik zelf is echt hard! Een beetje buikpijn ernaast, maar nou niet echt dramatisch... Is dit dan "harde buiken" dat aanhoudt? Of zou het iets anders zijn en moet ik gaan bellen met de gyn? Ik voel de kleine man overigens nog flink bewegen!
Met harde buiken die aanhouden wordt volgens mij meer bedoeld dat een harde buik langer duurt en dat ze vaak met regelmaat terugkomen. Dus dat het meer op weeën gaat lijken. Een harde buik die helemaal niet meer ontspant is denk ik wat anders. Misschien heb je een blaasontsteking? Ik zou toch maar even bellen hoor. Je voelt je duidelijk niet prettig en zo kun je of gerust gesteld worden of er kan wat aan gedaan worden. Succes!
Even gebeld met de gyn... Dat ik kindje voel geeft in principe aan dat alles goed is, maar als buikpijn verergerd of harde buik is er nog steeds en ik heb er veel last van moet ik even langskomen .
Heb je alleen pijn tijdens de harde buik of ook daarnaast? Ik heb een soort van pijnlijke streep oven over mijn buik, die voel ik zelfs als ik zit. Hier ook veel harde buiken, soms wel 7 in een uur,ook wanneer ik rustig op de bank zit. Ik doe zo weinig mogelijk,merk dat het anders nog meer pijn gaat doen, ook erg met hoesten en lachen. Morgen naar de VK in het zh en benieuwd wat ze zegt. We zijn trouwens dezelfde dag uitgerekent zie ik staan.
Nou... Ik heb eigenlijk constant een harde buik, zeg maar als ik voel aan mijn buik is ie echt hard! Soms heb ik dan idd die buikpijn maar niet constant! Merk idd ook wel dat ik er meer last van heb met hoesten en lachen, dan wordt het echt pijnlijk... Hihi, jij dus ook de laatste loodjes! Succes morgen bij de VK... Mocht ze je adviezen geven, dan hoor ik ze graag !
Ik zal het laten weten. Hier zijn de harde buiken "normaal" omdat ik extra veel vruchtwater vast houd. En s'avonds gaat mijn neus altijd dicht zitten en moet ik niezen (ook zoiets alleen s'avonds), dan is het echt van buik vasthouden anders ga ik door de grond. Nog even he, ik word iig met 38 weken opgenomen en ingeleid, hopelijk blijft de kleine wel zitten tot die tijd, even genieten nog,ook van de ongemakken!!! Succes met je buik!
Hier dan de update: niet te vergelijken met een gemiddelde zwangerschap ivm de aandoening van ons kindje. dat ik harde buiken heb ik voor mijn situatie heel normaal: ik hou heel veel vruchtwater vast. Om een vergelijking te geven: ze meten je vruchtwater 4x,laten er een rekensom op los en wat iemand gemiddeld aan vruchtwater heeft bij 32 weken is 17, ik heb 37........ Mijn buik is dus net zo als van iemand die 40 weken zwanger is. baarmoederhals was 3.5 dus de gyn stuurde me met een gerust hart naar huis, heb moeten beloven zo min mogelijk te doen en daar hou ik me aan! maandag wil ik heel graag nog "even" trouwen met de papa van mijn baby dus hebben de uk en ik afgesproken dat het blijft waar het is minimaal tot dinsdag. hopelijk een gehoorzaam kindje wat luistert!! Volgende week extra controle, ws word ik dan uit voorzorg opgenomen. Mochten mijn vliezen breken en ik ben alleen, meteen 112 bellen voor een ambulance. Erg spannend allemaal dus.
Mama40 tsjonge spannende tijd ga je tegemoet zeg! Hoop dat je ukkie goed luistert en sowieso tot dinsdag blijft zitten! Fijne bijzondere trouwdag alvast! En verder een rustige zwangerschap en voorspoedige bevalling!
Heb ik vorige week ook gehad en pijn dat het deed joh! Kon gewoon geen kant uit. Blijkt dat het de beeb was die zich even draaide van een stuit- naar een mooie hoofdligging Nou, als het dat maar was Sindsdien dus ook niet meer gehad.
Harde buiken... ja die kennen we wel hahahaha Is nu heeeeeel vaak aan de hand! Trap oplopen? Harde buik... Wasje ophangen? Harde buik... Hondjes uitlaten? Harde buik... Elke nacht? Harde buik... Hahahaha hij wil nog ff laten merken dat hij echt onze zoon is