Josie, klinkt goed! Hopelijk heeft hij de hint begrepen En dat eruit trekken van de sonde... wij werden er gek van, Sam lag daarom ook gefixeerd (soort van vastgebonden). Ik hoop echt voor jullie dat hij snel mee naar huis mag en dat jullie eindelijk thuis tot rust kunnen gaan komen.
hoi meiden, hoe gaat het josie?mag jullie vechtertje al bijna naar huis? onze kleine meid word volgende week donderdag geopereerd!woensdag word ze opgenomen.....erg spannend allemaal.... dat sonde trekken si vet irritant wij moesten elke x op thuiszorg wachten maar dat is verleden tijd ik doe het nu zelf...het is natuurlijk niet leuk om te doen maar iedere x wachten tot er eens iemand komt om een sonde in te brengen was ik zo zat dus vandaar dat ik het nu zelf doe.maar leuk is anders....
Hoi meiden, Even een kort berichtje.....maar ons mannetje mag maandag naar huis! Het gaat nu best heel goed met hem. Hij is erg goed gegroeid en hersteld van de laatste operatie. Zal wel echt wennen zijn denk ik, als hij thuis is. We hebben toch bijna 7 maanden min of meer in het ziekenhuis gewoond. Ik verheug me er enorm op maar vind het ook wel een beetje eng. Hoe vonden jullie het? Toen jullie voor het eerst uit het ziekenhuis naar huis gingen? Liefs, Josie
Hoi eerlijkbeertje, Hoe gaat het met jullie? Hoe is de operatie gegaan? Ik hoop zo dat jullie meisje goed opknapt en hopelijk vlot weer thuis is> We duimen voor jullie. Liefs, Josie
hoi meiden, deborah haar operatie heeft 4 uren geduurd maar is op zich wel goed verlopen.ze allemaal verklevingen bij de darmen zitten en dat maakte dat de operatie zolang heeft geduurt!vrijdag was ze heel erg ziek en pijnlijk en ontroostbaar......erg triest allemaal.zaterdag ging het alweer wat beter en huilde ze minder.ben nu net thuis gekomen en heb haar vandaag eindelijk weer eens op de arm gehad....ze is nog heel erg moe maar als ze wakker is is ze goed helder.ze krijgt nog pijnbestrijding via de epiduraal maar word alwel wat afgebouwd en paracetamol krijgt ze nog.ze heeft nog geen voeding gehad.ook heeft ze azuiger op haar sonde zitten die zuigt het maaagsap weg omdat ze toch nog wel veel overgeeft dat is met die zuiger wel beter geworden trouwens.verdermoeten we het maar per dag bekijken en afwachten. dapfhne had jou dochtertje ook na de operatie een wat opgezette buik?deborah heeft dat nl nog wel.....maar in het zh zeggen ze dat we erons nog maar geen zorgen om moeten maken..... josie wat gweldig dat jullie vechtertje mee naar huis mag maandag!en natuurlijk is het ook spannend ik vond dat met deborah haar thuyiskomst ook heel erg spannend maar al gauw hadden we onze draai gevonden.....
Hoi Eerlijkbeertje, Wat een spannende tijd weer voor jullie, zo net na de operatie. Ons zoontje had ook een erg bolle buik erna. Veel vocht in de buik en het koste de darmen best een tijdje om weer op gang te komen. Ik weet nog dat we zo onwijs blij waren met de eerste poepluier na de operatie. Ook de voeding werd soms maar met 5 cc totaal per dag opgehoogd, duurde lang voordat hij dat weer goed kon verdragen. Het ging bij ons echt met hele kleine stapjes vooruit. Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat Deborah snel opknapt! (Mijn zoontje is vandaag thuis gekomen, ligt nu voor het eerst in zijn eigen bedje!) Liefs, Josie
he meiden ik heb goed nieuws deborah mocht vandaag mee naar huis.....over 2 wkn weer naar de chirurg toe voor controle....we gaan nu genieten!
Hoi, Wat een geweldig nieuws! Is ze al goed hersteld? Waren jullie ook zo blij met de eerste echte poepluier na de operatie? We wilden het zowat inlijsten! Geniet ervan met elkaar. Liefs, Josie