Moeilijke vraag.. In het ziekenhuis willen ze het er nog niet over hebben.

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Foxter, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. likaloetje

likaloetje Actief lid

7 dec 2010
    140
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij de vorige keer de punctie met 16 weken en 2 dagen. Ook omdat het toen niet goed zat.
    Nu kan die bij mij wel met 15 weken en 4 dagen.
    Ik vind die verschillen wel enorm verwarrend.

2. Lucenda

Lucenda Lid

3 jun 2011
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend allemaal. Ik herken veel vragen van jou. Ons zoontje is 2,5 maand geleden geboren, met een zwangerschap van 22 weken en 4 dagen. Hij had een ernstige hartafwijking en was niet levensvatbaar. Ik zat ook met veel vragen. Wij hebben ons zoontje 3 dagen thuis gehad met een koeler en veel foto's gemaakt, tevens voetafdrukjes. Wij hebben heel veel geluk gehad met de verzekeringen, zij hebben alles betaald. Wij hebben wel aangifte gedaan van geboorte, dat voelde goed. Ik wens jou/ jullie heel veel sterkte en hoop dat jij je kindje bij je mag houden.

3. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Ik met 14 weken al vwp. Had eerst vlokkentest die mislukt was en inmiddels al 2 weken in onzekerheid. Vlgs gyn was het beter te wachter, iets kleinere kans op miskraam, maar dan zou ik de uitslag hebben gekregen op de eerste verjaardag van onze kleine en als deze niet goed was zu ik deze dag die eigenlijk een leuke dag is, altijd herinneren als een zware dag. Dus daarom 'risico' maar genomen. Achterafblij om andersmnog een week langer in onzekerheid. Maar stel je voor alles wasmgoed en dan zou het mis zijn gegaan, vergeef je het jezelf nooit. Ik heb trouwens wel nog nooit gelezen hiermdat iemand erdoor een miskraam heeft gehad.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik wou dat dat mij kon. Helaas moeten wij in totaal een maand in onzekerheid zitten :(

5. Ik zie dat je al veel antwoorden hebt gekregen op jouw vragen.
    Ik wil je dus alleen nog maar heel veel sterkte wensen, met het wachten vooral. Want ik hoop dat al deze zorgen voor niks zijn en je kindje in je buik gewoon hartstikke gezond zal zijn!!

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bedankt allemaal meiden!

Deel Deze Pagina