kan iemand mij uitleggen wat dit precies inhoud en wat voor gevaren er in dit soort berichten schuilen. heb wel even gelezen dat het te maken heeft met misschien frauduleuze berichten. maar ik word er niet wijzer van of het gevaar kan opleveren voor mijn pc. wat kan er gebeuren als ik het bericht toch open? kan het wezen dat degene zijn mail via een openbare computer stuurt oid en daarom geen eigen sender ID heeft? dit is de 2e keer dat ik deze waarschuwing krijg bij een mail. de 1e keer was van een bekende voor mij (al een jaar of 2 terug) en nu heb ik een mail van iemand die via mp iets van me over wil kopen maar niet ken. wie o wie kan mij hier iets meer over uitleggen?
Hoi hoi Je kunt de mail gewoon openen ! Dan krijg je boven aan de mail een gele balk te zien waarin ze vragen of je het bericht leesbaar wilt maken . En daaronder staat veilig/onveilig en kun je aanklikken welke van toepassing is ! Ik krijg deze mails heel vaak en nooit problemen mee gehad . Vooral reclame mails hebben dit vaak ! Groetjes Joyce