moeilijke weken

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door nicolioo, 17 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Ik ben een hele tijd niet meer aanwezig geweest hier omdat het me steeds zoveel verdriet deed om vanalles met zwangerschappen te lezen , voelde vooral met anderen mee.

Nu toch weer even een berichtje en wil me ook weer wat meer hier laten horen omdat ik denk dat het me kan helpen de komende tijd en wie weet heeft iemand anders wat aan mijn reacties.

Moest gisteren zo verchrikkelijk huilen , de buurvrouw 2 deuren verderop is ook bevallen van een meisje, ik hoorde het toen ik in de tuin stond en ben naar binnen gevlucht. Andere buurvrouw kwam langs en we hebben een fles rose soldaat gemaakt met als gevolg dat ik echt moest huilen daarna en niet meer kon ophouden.

Helaas lijtk iedereen het te begrijpen behalve mijn eigen lief, hij wil wel maar ik merk aan alles dat hij het toch wel een beetje vreemd vind dat ik er zo emotioneel van wordt... Ik moet gewoon zo huilen om de gedachte dat ik Eline* nooit meer in mijn armen zal hebben en haar nooit zal zien opgroeien en er geen kraambezoek komt voor mij deze maand en ja zo kan ik nog wel even doorgaan.
    Ik hoop dat het na 8 augustus beter zal gaan (dat was de uitgerekende datum)

Nicole

2. Loe

Loe Niet meer actief

Heel veel sterkte meid! En ik kan me heel goed inleven hoor in je gevoel.

3. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    nicole, ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd, begrijpelijk dat je het erg moeilijk hebt!

binnenkort zin en tijd om te wandelen met de hondjes?

zal aan je denken de 8e!

Deel Deze Pagina