Hoi allemaal, ik wil me aanmelden bij de sportschool "fit for free". erg goedkoop, en hopelijk ook een beetje leuk. maar ik ben nogal ehm.... stevig en voel me dus meestal niet erg op mijn gemak tussen al strakke zonnebank mensen die daar rondlopen, maar wil wel echt doorzetten. dus ik heb even wat mensen nodig die me oppeppen, haha! wie had dat ook, dat niet op je gemak voelen, maar doet nu toch aan fitness? groetjes, Marieke
Ik heb voor mijn zwangerschappen aan fitness gedaan en wil daar straks ook weer mee beginnen. Ook ik ben niet bepaald slank. Goede motivatie: Mensen zien dat je er wat aan wilt doen en respecteren je daarvoor! Ze zien je niet op straat lopen met een Big Mac tenslotte maar ze zien je zweten op de loopband! Hielp bij mij Veel plezier!
Valt reuze mee hoor ! Dacht dat ook altijd van een sportschool, maar bij ons valt het best mee. Tuurlijk lopen en meiden met maatje 36, maar ook vrouwen met maatje 50. En anders ga je gewoon op de tijden dat het 50+ gym is dan komt het helemaal goed ! Succes met sporten
Ik vind het juist hartstikke goed dat je gaat! Je hoeft je echt niet te schamen hoor! Je gaat er immers heen om jezelf weer in conditie te brengen. Daar heeft iedereen echt wel respect voor.
Zeker gaan! Er zijn echt wel meer mensen die niet zo strak in het vel zitten. En als mensen helemaal tevreden met zichzelf zijn dan zul je ze niet zo snel in een sportschool vinden . Dus iedereen is daar met een reden. En wat ik hiervoor ook al las; anderen zullen je respecteren voor het feit dat je daar bent en niet bij de mc . Go girl! Veel succes en plezier toegewenst!
ik be nsinds maandag begonnen met fitness. En ik moet zeggen dat het eigenlijk reuze meevalt. Ik dacht dat ik eigenlijk tussen de slanke meiden tussen komt te staan maar er zijn zelfs nog dikkere mensen dan ik. Je moet er niet op letten en over een paar maanden ben je net zo slank als de rest.
Hey, dank jullie wel voor jullie reacties, ik ga me morgen inschrijven! (en als iemand uit eindhoven wil meedoen, dan meldt je maar aan ) het is inderdaad beter dan een big mac etend over straat lopen, ik ben in Australie best wat afgevallen en wil dat nu doorzetten. mijn streefmaat is maat 40-42. groetjes, Marieke
Ik train ook bij fit for free en je hebt van maatje 34 tot maat 46 daar rondlopen hoor. Niks mis mee. Niemand kijkt je raar aan. ik word pas gek aangekeken omdat ik zwaar krachttraining doet tussen de mannen
Ik heb heel lang aan fitness gedaan. De eerste keer vond ik het ook eng. Je voelt je dan echt zo'n groentje tegenover al die ervaren sportschoolgangers. Zeker omdat ik op mijn sportschool de eerste les ook steeds zo'n begeleider naast me had die me zei wat ik moest doen...echt irritant Maar no worries...iedereen is een keer begonnen, ja toch? Observeren stelde mij in het begin altijd op mijn gemak. Gewoon lekker eerst een simpel apparaat uitzoeken zoals een hometrainer in een hoek van de zaal, rustig peddelen en je ogen goed de kost geven. Komt helemaal goed!
ik doe medische fitnes, maar dat is gewoon in een sportschool. maar daar zitten ook oude mensen (oudste 86) en dikkere mensen, en krakkemikkige mensen zoals ik. eigenlijk valt het me mee hoeveel slanke reclame types ik zie. maar misschien is het ook afhankelijk van de tijd dat je gaat.
Nou ik zou willen dat er eentje bij mij in de buurt zat, dan ging ik met je mee! Maar echt waar, mensen vinden het juist goed dat je daar komt. Je werkt aan jezelf om gezond te worden/blijven en je conditie te verbeteren? Dan heb je dus niks om je voor te schamen
meid, ik volg verschillende groepslessen bij de sportschool en val dan ook op omdat ik best wel wat langer ben. er zitten mensen in allelei vormen en maten tussen. op iedereen is wel wat op te merken maar geloof mij iedereen is gewoon met zijn eigen ding bezig hoor! Vooral veel,plezier!
meid, ik volg verschillende groepslessen bij de sportschool en val dan ook op omdat ik best wel wat langer ben. er zitten mensen in allelei vormen en maten tussen. op iedereen is wel wat op te merken maar geloof mij iedereen is gewoon met zijn eigen ding bezig hoor! Vooral veel,plezier!
@ marieke, grappig. Ik ben nl omg eindhoven, en wil ook wel wat kwijt maar ehm, waar is het ong? wat kost het ?hihi, ben nederlander. Ik zwem nl ook al (ben nu dus wel over mn badpakkenangst heen)... Ik heb geen overgewicht, maar zit ook niet strak in mn vel. maar ik vind het super dat je gaat! YOU GO GIRL
Het zit op de beukenlaan in Eindhoven, in het klokgebouw. Abonnementen gaan van 10 euro tot 20 euro per maand, dus dat is goed te doen! ik trek ook baantjes, maar onregelmatig en meestal stop ik al snel en vertrek naar het turks stoombad haha
ik ben best slank, en juist om die reden is het vreselijk om naar de sportschool te gaan! die sportmensen vinden het nodig om comentaar te geven op mijn flab armen, mijn blubberbuik, en mijn cellulitis.. ik ga met supergrote kleding, maar zet door omdat ik het echt allemaal strak wil trekken! maar ik ga echt bijna huilend, altijd wel iemand die comentaar heeft! zonder wat te vragen: geen zorgen dat buikje trainen we wel weg, met een beetje dieet zijn je benen zo strak, zo jij heb je ook laten gaan met de kerst he! tja die zwangerchap heeft je geen goed gedaan... een beetje dit een beetje dat... Ik snap niet dat mensen het dan nodig vinden om zo een lopend comentaar te geven!
Dat is irritant! ik had er niet bij stilgestaan dat slank zijn wat dat betreft ook nadelen kan hebben. op mij hebben mensen nooit (openlijk) commentaar, omdat ze ervan uitgaan dat slank zijn niet binnen mijn bereik ligt ( ) en bij jou gaan ze ervan uit dat je alles perfect wilt hebben en krijg je zoiets! :x
Hallo Marieke, Zelf ben ik spinning-instructrice en bodypump-instructrice en vind het altijd super als er mensen in mijn les zitten die niet maatje 36 hebben en de stap hebben genomen om te komen sporten. Ik kan je vertellen dat het vaak met je eigen onzekerheid heeft te maken wat heel begrijpelijk is maar dat de klanten veel respect hebben voor deze mensen dus laat je niet gek maken sport is voor iedereen dus ook voor jou en ga er gewoon voor. Enorm veel succes en volhouden he?! Groetjes, Anouk
Hallo Marieke, Zelf ben ik spinning-instructrice en bodypump-instructrice en vind het altijd super als er mensen in mijn les zitten die niet maatje 36 hebben en de stap hebben genomen om te komen sporten. Ik kan je vertellen dat het vaak met je eigen onzekerheid heeft te maken wat heel begrijpelijk is maar dat de klanten veel respect hebben voor deze mensen dus laat je niet gek maken sport is voor iedereen dus ook voor jou en ga er gewoon voor. Enorm veel succes en volhouden he?! Groetjes, Anouk