moeilijke zaadlozing in potje

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by mounia, Nov 27, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Toen wij dat onderzoek lieten doen (lang geleden) was het eerder een potje waar je ook in moet plassen (dat formaat en vorm) Zelfs dat was niet makkelijk maar met een beetje wringen lukte het wel

2. Alex34

Alex34 Lid

Nov 12, 2007
    78
    0
    0
    Ja, dat is inderdaad een goede uitslag maar nu denken ze dat mijn baarmoederslijm de zaadcelletjes "afschiet" :rolleyes: (zogenaamd vijandig slijmvlies, maar daar komen we over 2 weken achter na de 2e samenlevingstest)

Groetjes Alex

3. nee dat mag niet, dan is de test niet meer geldig.

4. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland

@alex ow,nou ik hoop dat je een goeie uitslag krijgt!veel succes

en de rest nog bedankt voor de reacties!ik heb het me mannetje laten lezen en voelt zich weer helemaal oke haha

5. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,201
    113
    Brabant
    @mounia. alleen in een ander potje doen als t lab dat goed vindt. Bij ons mocht dat namelijk niet. En ook niet overhevelen.
    Verder idd, het is heel weinig en erg waterig.. Bij ons ook, en manlief heeft uitstekende zwemmers. Dus, komt goed. Mijn mannetje vond het ook lastig en heeft het in de badkamer gedaan, terwijl ik sliep...:)

6. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @talia ja we houden het op 1 potje haha dus niet overgieten,alleen dit keer dus met een breder potje.ja het lijkt echt weinig he(zaadlozing),stond er echt van te kijken,en gelukkig dankzij jullie reacties weet ik dat het normaal is,dacht altijd dat het heel veel was haha.
    fijn dat je man goed zaad heeft!hoelang duurt het voor je de uitslag hoort?dat zullen bij mij en me man wel lange dagen gaan worden haha

7. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Wij denken ook nog elke keer dat het heel weinig is... maar dat is echt normaal hoor (zeggen ze in het ziekenhuis). Inderdaad, zo ongeveer tussen 1,5 en 5 ml is normaal. Maar goed... het is vooral belangrijk hoeveel snelle jongens er dan bij zitten ;)...

Ik heb mijn man ook eens gevraagd of hij het niet liever alleen doet, maar hij zegt dat dat voor hem niet uit maakt. Dus nu ben ik er altijd 'gezellig' bij. Hebben we toch nog het idee dat we het een beetje samen doen... hihihihi. Maar goed, misschien kan je dat nog eens aan je man vragen. Misschien vindt hij het wel prettiger om het alleen te doen.

Succes volgende week!

Groetjes,
    Josien

8. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Wij mochten het ook niet in een urine potje opvangen, omdat die niet steriel zouden zijn. Het mocht alleen in het potje van het ziekenhuis.

9. Elin

Elin Actief lid

Nov 28, 2007
    230
    0
    0
    Ook mijn vriend vond het potje erg klein, maar met goed mikken is het er destijds ingekomen.

De hoeveelheid maakte ook hier niet veel uit, de eerste keer was het door de zenuwen, erg weinig. De 2e keer een normale hoeveelheid.

Belangrijk is dat wat erin zit, niet hoeveel. Bij ons zat er niets in.

Sterkte!

Share This Page