Na de 2 cystes die meteen weer weg waren gelukkig en na een kuur Provera van 10 dagen in overleg met de fert.arts zou ik normaal gezien max. 8 dagen na de Provera ongi moeten worden... Helaas pindakaas... mijn slechte voorgevoel heeft me weer niet in de steek gelaten.... Inmiddels ben 13 dagen na de Provera... dus een 2 weken later en nog altijd niet ongi... Kmoet dus straks weer naar de fert.arts... Ik zal we moeten wachten op een spontane ongi voordat ik weer verder kan... Zucht wat een strijd kan dat zwanger worden zijn....
Wat naar voor je dat je nog niet ongi bent geworden, kunnen ze ook geen andere opwekkers geven miss dat de provera bij jou niet aan slaat. Alvast heel veel succes vanmiddag. Liefs wolly
Inmiddels vanmorgen naar de fert.arts geweest en er blijken weer 2 cystes te zitten... Links 1 en rechts 1... Beiden 4 cm. Volgens de fert.arts is het niet verstandig om nu nog wat te geven... Gewoon afwachten dus... Over 3 weken weer een afspraak staan...
Das knap balen ! Ik heb ook 1x provera gehad,maar sloeg bij mij niet aan. Daarna primulot gehad en werkte alle keren prima.
Moet ik ook even onthouden dan... Primolut... Had je toen ook cystes? Mijn fert.arts zegt trouwens wel dat het beter is om de cystes uit zichzelf te laten verdwijnen omdat de kans dat ze zich weer met vocht gaan vullen anders weer aanwezig is...