het kan zijn dat ik zwanger ben, maar weet het nog niet zeker.... ik hoop het natuurlijk (zondag mag ik testen) Maar nu lig ik ziek op de bank met griep..... nu vraag ik me af, als ik zwanger ben zou het dan schadelijk kunnen zijn? ik hoop dat iemand me antwoord kan geven.. Liefs linny
Vervelend dat je ziek bent. Weet niet of griep schadelijk is maar als je denkt dat je zwanger bent zou ik uit kijken met medicijnen in nemen.
Ik heb helemaal niks ingenomen.. durfde het niet....dus ik kan lekker genieten van mijn griep liefs linny
Paracetamol kun je wel pakken hoor... Enne volgens mij kan dat echt niet kwaad.... je kunt toch ook zie worden als je al verder in een zwangerschap bent! Hopen dat je weer snel beter bent en dan fijn positef mag testen. liefs jollie
Paracetamol mag! Na puncties enzo mag ik het ook gewoon gebruiken....dus....gewoon doen hoor. Anders voel je je alleen maar lamlendig! Beterschap. Elmo
Thanks allemaal! Ik voel me gelukkig al een stuk beter... en ben nog niet ongi en hoop natuurlijk dat dat 9 maanden weg gaat blijven... normaal gesproken ben ik dat vroeg in de ochtend, en nu helemaal geen spoor van. liefs linny
Wil niet vervelend doen, maar ik heb eens gehoord dat zwangere vrouwen geen griep krijgen. Dat zou zijn omdat je lichaam je heel sterk beschermt tegen virussen als je zwanger bent. Hebben jullie daar ooit iets over gehoord? Ik hoop natuurlijk voor Linny dat het kletspraatjes zijn. Misschien is je lichaam ook wel zo bezig met de bescherming van je toekomstige kindje dat je juist minder goed beschermd bent tegen virussen. Een collega van mij werd trouwens wel verkouden toen ze zwanger was. Sterkte Linny. Ik duim voor je.
Ooooooh, dan had je ook geen griep. Dat duurt wel ffies ietsjes langer, waarvan je minstens een dag of 4/5 echt in je bed ligt omdat je te ziek bent om ook maar iets te doen. Succes met testen!
Het leek wel op griep, heb 2 dagen echt op bed gelegen en was ook verkouden... ik hoop natuurlijk dat het kwaaltjes zijn omdat ik zwanger ben Ik ga morgen ochtend testen.... vind het echt heel erg spannend! Liefs linny