Misschien dat jullie me kunnen helpen. We zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden. Nou ben ik ineens iedere morgen misselijk. Ook gisteravond heb ik nog boven de wc kunnen hangen, misschien een beetje smerig dat ik dat zeg. Nou was ik net op mijn gemak de aardappels aan het schillen en kreeg ineens pijnlijke steken in mijn onderbuik. Ook heb ik af en toe last van pijnlijke borsten. Hopelijk zijn dit symptomen die te maken hebben met een zwangerschap? O ik hoop het zo.......
waarner moet je ongi worden ik heb 8 feb een miskraam gehad maar had toen ook al een week voor dat ik ongi moest worden de zelfde klachten als jij alleen is het bij iedereen anders hop voor jou dat het een goed teken is
Volgende week moet ik ongi worden. Ook krijg ik het spontaan benauwd terwijl ik gewoon zit en niks doe. Die steken doen ook meer pijn als ik een stap zet dan tot ik stil blijf staan. Ik ben dus maar gewoon rustig gaan zitten maar de steken blijven komen
Bij was waren pijnlijke borsten de enige symptoom die ik had toen ik zwanger bleek te zijn. Dus het kan!
O ik hoop zo dat het nu wel raak is. Ik kan nu al niet wachten met testen maarja ik moet nog een week wachten.. Maar ik zal er maar niet te veel aan denken want de vorige dacht ik ook dat het zo was maar toen was de test negatief helaas..
Het zou goed kunnen dat je zwanger bent. Als je echt niet kunt wachten dan kun je altijd nog een vroege zwangerschapstest kopen, maar dan moet je wel even goed kijken op de gebruiksaanwijzijng per wanneer je dan kunt testen