Hoi, ik ben nu al met mijn 6e week bezig.. Ik heb nog niet echt symptomen, wel heb ik meer dan normaal witte , beetje vastere afscheiding. Heb laatst een week lang koppijn gehad. nu begin ik steken in mijn onderbuik te voelen ( gister en vandaag ) en soms heb ik buikpijn, maar alleen als ik rustig lig ofso ik heb 1,5 jaar microgynon geslikt en ben hier nu al 3 maanden geleden mee gestopt. Het is een lichte pil dus denk niet dat ik nog aan het ontpillen ben. Ik heb vorige maand 3 nega. testen gehad dus ben ik nu te bang voor een teleurstelling om weer een test te doen. denken jullie dat ik zwanger ben of moet ik gewoon geduldig zijn en wachten tot ik ongesteld word?
Tja, ik denk niet dat iemand kan zeggen of je zwanger of niet bent. Ontpillen kan veel langer duren dan 3 maanden. Een testje doen is het enige wat duidelijkheid kan geven. Succes!
Je lichaam moet er dan nu nog steeds aan wennen om het weer zelf te doen. Zelfs slechts 1 maand pil slikken kan je cyclus in de war schoppen. misschien heb je deze maand geen eisprong gehad en is je cyclus daarom wat langer. Ik zou voor de zekerheid een testje doen, deze zou mocht je zwanger zijn nu dan wel positief moeten geven. Is ie negatief dan is het helaas wachten tot je ongi word.
En wat waren de lengtes van je vorige cyclussen? Bij mij duurde het ontpillen wel een half jaar (ben nu ineens wel regelmatig)
Ik was vorig cycles 15 dagen overtijd en werd toen pas ongesteld terwijl ik altijd een best regelmatig cycles had. Dus het kan nog alle kanten op bij jou. Ik had ook allemaal klachten op mijn nod en veel afscheiding maar dat bleek dus achteraf gezien mijn eisprong geweest. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt want zo in de onzekerheid zitten is geen pretje.
Testen en als je niet zwanger bent dan afwachten. Ik ben vorige keer 60 dagen overtijd geweest en nu weer 17 dagen. En niet zwanger zo ver ik weet. Kan toch echt met ontpillen te maken hebben. Heb zelf ook een lichte pil gehad maar wil niks zeggen