moeilijkheden met zwanger worden

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door boerinnetje1977, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerinnetje1977

30 jul 2006
    61
    0
    0
    op dit moment werkeloos
    rossum
    zoals zovelen op deze pagina heb ik moeilijkheden met zwanger worden.
    We hebben al een aantal onderzoeken gehad.
    Sperma onderzoek was positief.
    Ik heb ook een eisprong.
    Waar het wel aan ligt tja wie zal het zeggen?
    Het is zenuwslopend elke maand.
    Helaas was het deze maand ook weer mis.
    We zijn nu 14 maanden bezig.
    Elke maand toch weer de verwachting en aan de andere kant vertrouw je je eigen lichaam niet meer.
    Ben in deze afgelopen tijd 4 keer 1 tot 3 weken over tijd geweest zonder rede.
    Wie heeft er nog practische tips voor mij.

Groetjes van boerinnetje 1977

2. RuBaKiWe

RuBaKiWe Lid

29 jul 2006
    68
    0
    0
    Hoi hoi ik kan je niet echt tips geven. Ben zelf vanaf aug 2005 bezig en 1 x MK gehad. Ik kan je alleen veel succes wensen en houd de moed er in!!!

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    bij sommige mensen (ik ook) duurt het gewoon langer... me moeder heeft me verteld dat het bij haar ook zo'n 2 of 3 jaar (pff) heeft geduurt voor ze de eerste van ons drie heeft gekregen.. proberen er niet teveel mee bezig te zijn.. klinkt makkelijk maar je voelt je er wel een stuk beter bij... ik tenminste.. :)

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Mijn schoonbroer en zijn vrouw hebben 6 jaar moeten wachten...geduld is een schone zaak :)

5. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Het eerste wat ik denk bij het lezen van jouw post Gulay is, die heeft makkelijk praten. Misschien is het wel niet zo bedoeld hoor, maar voor stellen die al een lange tijd bezig zijn (waaronder wij ook helaas) is het soms erg moeilijk al dat geduld op te brengen. Je brengt het nogal luchtig.
    Boerinnetje, sta jij ook onder behandeling van een gyne? Want als je al 14 maanden bezig bent dan word je vlgs mij zonder problemen doorverwezen. Als jullie dat zelf willen natuurlijk he!!
    Ik kan je verder helaas ook geen practische tips geven, wij zijn ook al 12 maanden bezig nu, maar weten wel waardoor het langer duurt inmiddels.
    Heel veel succes!!

Marjo

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Bij ons heeft het ook 15 rondes geduurd, maar ben nu toch echt zwanger geworden zonder "hulp van buitenaf"

Wij hebben wel zoals Gulay zegt geduldig afgewacht. Hoe moeilijk dat soms ook was! Maar nu is het wel zo dat wij altijd tegen elkaar hebben gezegd dat het geen noodzaak voor ons was om een kind te krijgen, het zou ons geluk zeker aanvullen, maar met zijn tweeen zijn we ook erg gelukkig!

Ik wens je erg veel sterkte toe boerinnetje en ik hoop voor je dat het snel "raak" mag zijn!

Marian

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Zo was het niet bedoelt. Ik bedoelde ermee..dat ondanks dat ze zo lang hebben gewacht, en geduld hebben moeten hebben het alsnog is gelukt..

8. Niet meer actief

hoi meid
    tja het is idd moeilijk
    om er niet te veel mee bezig te zijn
    wij zijn nu 25 maanden bezig
    en de laatste 3 maanden verplichte rustmaanden gehad
    ivm overstimulatie operatie enzo
    maar het geeft me wel rust
    ik ben er niet veel mee bezig geweest
    sexen voor de zin en niet omdat het moet
    enzo
    maar meid ik heb geen echte gouden tip
    wil je wel veel succes wensen

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ga nu de zesde ronde in en ben het hele weekend al verschrikkelijk teleurgesteld. Ik heb dan ook veel respect voor jullie. Steeds weer omgaan met de teleurstelling is niet makkelijk. Je denkt toch steeds dat het dan niet meer gaat lukken. Ook lijkt het dan zo oneerlijk dat anderen al in ronde 1 zwanger raken. Ik wens jullie heel veel succes en vruchtbaarheid.
    Tips kan ik niet geven, dat lijkt me meer weggelegd voor de zwangeren onder ons. ;)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja als er medisch uitkomt dat het bij jullie allebei goed zit zal het toch wachten en geduld worden..Mijn schoonmoeder heeft er van de eerste bijna 2 jaar over gedaan en over de tweede 3 maanden dus dat kan zo verschillen.Kop op ! Kussies Kaatje

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Tips kan ik je ook niet geven. Lijkt me wel dat je nu zonder enige moeite een smet een gyn kan gaan praten over wat en hoe. Ik denk dat je er inderdaad ook niet teveel mee moet bezig zijn. Die tip hoor je toch het meest. Wij zijn bijv. nog aan het wachten op de uitslag van mijn man z'n goedje. Naar alle waarschijnlijkheid zal het nogmaals moeten worden onderzocht omdat we de avond voor het inleveren van het goedje nog hadden geklust (mijn ei kwam eraan). Ik ben nu dus veel rustiger omdat ik weet dat er in ieder geval naar gekeken wordt. Vooralsnog is er geen enkele indicatie dat er met mij wat aan de hand is. Ik zou als ik jou was toch nog echt eens goed met de gyn praten. Daar krijg je denk ik de rust uit om het meer los te laten. Heel veel succesw en hou je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina