Klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marisha, 30 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Ik las ergens dat iemand als antwoord op een onderwerp had geschreven "heb je geklust of heb je sex gehad" of toch iets in die trant. Nu ben ik dus helemaal verwart. Ik dacht dat die twee hetzelfde waren maar zo te zien is het klussen dus iets helemaal anders :(

Ik hoop van niet want anders zijn wij dus echt verkeerd bezig...

Kan iemand het verschil (als dat er is) uitleggen?

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahah nee lieverd dat is hetzelfde.. klussen is voor een baby.. sex is voor de lol.. dat was in het topic van een meisje van 17 die zei ik heb geklust, maar zo noemen we het als je voor een baby vrijt..

groetjes

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    pfffffffffff

Was al bijna in paniek. Stel je voor, al die moeite en dan blijkt dat je verkeerd bezig bent :D

Nou, leve het klussen dan maar!

4. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    :) Dat was ik volgens mij, ik vroeg dat omdat ze zei niet bezig te zijn om zwanger te worden, maar wel de term "klussen" gebruikte, wat ik dus zie als "sex hebben met de bedoeling om zwanger te worden" Waar je ook sex kunt hebben zonder zwanger te willen worden... kun je me nog volgen? Ik snap de verwarring maar in de context van het topic klopte het iig.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihihi ik snap de verwarring.. oef ik lag ff helemaal dubbel :D
    Niet je uitlachen natuurlijk, maar ik vond het zo lief hoe je het zei. hihihi

6. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nou ja, ik dacht al (of hoopte toch) dat ik zoiets te horen ging krijgen maar ik dacht ik vraag het toch maar even... Alles is zo nieuw en ben al lang blij dat ik hier met mijn vragen terecht kan!

Moet er niet aan denken dat je al een jaar of zo bezig bent met proberen en dat dan blijkt dat je heel die tijd iets verkeerd hebt gedaan ... :D

Nou, weer een vraag opgelost!

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hahaha maar marisha...hoe kan je nou iets verkeerds doen...:) er is toch maar een manier om een kindje te maken?? :) (als we over de natuurlijke manier spreken hehe)

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Dat dacht ik nou ook :oops:

Maar ja, op de duur begin je te toch wel te twijfelen... je leest hier zo veel dingen die je kan doen (vb het dippen) dat je op den duur nergens meer zeker van bent :(

Nou, heb natuurlijk ook wel seksuele opvoeding gehad :)

9. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    :confused: kijk dat is nou nieuw voor mij "dippen " nooit van gehoort ...klussen vrijen sexen doppen n**ken ...kende ik wel :oops: nooit te oud om te leren dus ;) en vragen zijn nooit gek ..dat heb ik hier geleerd

10. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    maar dippen is vlgs mij een bepaalde techniek van klaarkomen tijdens het 'klussen' om de zaadcellen beter te geleiden :idea: naar de eicel :)
    anders eens zoeken op diptechniek ;)

11. Kim26

Kim26 Actief lid

6 mei 2006
    116
    0
    0
    Australie

Deel Deze Pagina