Al is het tien jaar geleden dat pijn blijft en de herinneringen leven voort. Ik hoop dat je vaak aan je vader mag denken aan de fijne tijd die jullie samen hebben gekend. Dikke knuff
Mijn vader was 51 idd het is veel te vroeg. Heel veel sterkte voor jou en je familie. Geniet vsn elk moment samen die je nog hebt.
Dankjewel iedereen. Doet me goed. We gaan straks naar ons mam zodat ze deze dag zeker niet alleen zit.
Heel veel sterkte vandaag! Deze dagen blijven gewoon kl*t.. Bij mij is het inmiddels 18 jaar geleden dat mijn moeder overleed, de pijn slijt wel maar het gemis blijft groot
Sterkte! En herkenbaar. Ons mam alweer bijna 4 jaar geleden overleden, dat blijft rond die datum, en dan nu met de feestdagen, gewoon een rottijd. Lief dat je naar jullie mam gaan!
Sterkte. Wat naar dat hij niet rustig gestorven is, maar in zo' n hectiek. Ik kan me voorstellen dat jullie paniek van het moment de herinnering behoorlijk kleurt, na al die jaren nog steeds. Ik wens je een rustige, mooie dag...
Heel veel sterkte! Het is helemaal niet raar om 'zelfs nog' na 10 jaar moeite te hebben met deze dag.
Herkenbaar.... Tot aan de zorgverleners die het vertikten om te komen... Mama had veel pijn, haar kunstblaas moest gespoeld worden alleen konden we de spuit daarvoor niet vinden. Hele huis afgezocht maar het ding was kwijt. Mijn stiefvader belde voor assistentie, ze weigerden te komen... "Want" zeiden ze "ze ging toch al bijna dood, het was de moeite niet meer waard" Uiteindelijk nadat mijn stiefvader uit zijn vel sprong en er geloof ik wat juridische termen tegenaan gooide kwamen ze uiteindelijk toch. Na het spoelen hebben we haar nog even gewassen en binnen een kwartier overleed ze, waar de gekomen verpleegkundige bij was. Die ook nog helemaal over de emmer ging omdat ze, zo bleek later, een oud collega van mama was. Mama was zonder die pijn dood gegaan. Het wás de moeite. 10 dagen later vonden we tijdens het opruimen van het huis na de uitvaart, de spuit. @knuffie85: Dit soort dingen vergeet je nooit. Ze blijven pijnlijk, en zwaar emotioneel. Het raakt op de achtergrond na verloop van tijd, en af en toe, op speciale momenten, komen al die emoties weer terug... Veel sterkte en een dikke knuffel....
Dank jullie wel allemaal. Doet me toch goed. We zijn de hele dag bij ons mam geweest, smarn gegeten en nu thuis. Had samen met mijn dochters bloemen gekocht. Ik koop ieder jaar een witte roos en me dochter mocht ook een bloem uitkiezen voor opa die een sterretje is in de hemel.