hallo, onze dochter slaapt eindelijk een beetje door, lees 8 uurtjes maar nu ineens drinkt ze nog maar 3 voedingen en slaapt dan dus ineens ook langer vorige week was het zo: 6.00 bv 9.00 fruit 11.30 bv en boterham 14.30 soepstengel 16.30bv 17.30 groente en toetje 19.00 bv 22.00 bv nu is het zo: 6.00 bv 9.00 fruit 11.30 bv en boterham 14.30 soepstengel 17.30 groente 19.00 bv krijgt ze nu wel genoeg of is het slim om ook water te gaan geven weet niet meer hoe ik het bij de oudste heb gedaan wil graag tot 1 jaar bv geven dus wil ook niet dat ze nog minder gaat drinken want dan gaat mijn productie er natuurlijk aan. alvast bedankt xxxxxxxx
Als ze bij de fruit, soepstengel en groente geen boterham wil zou ik inderdaad een beker water aanbieden voor genoeg vocht. Een gewone beker is dan prima!
haha nee dan wil ze geen bv en gaat dan bijten, niet leuk! ok gaan we maar eens oefenen met een beker, hebben we bij de oudste ook gedaan, een gewone beker, even meer moeite maar zo makkelijk als het lukt bedankt voor de super snelle reactie!!! xxxxxxxxxxx