Toch gedraaid vlak voor geplande keizersnede?

Discussie in 'De bevalling' gestart door s1980, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    as woensdag krijg ik een keizersnede aangezien de kleine in een stuit ligt?Bij wie is het kindje op het laatst alsnog gedraaid?
    Heb me nu zo voorbereid op woensdag en een keizersnede dat ik het best wel raar zou vinden als het toch niet doorgaat. Oja draaipoging is mislukt

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Geen eigen ervaring,maar wel van een kennis. Kind in de 38e week nog gedraaid en i.p.v. een geplande keizersnee afgelopen week, nu dus overtijd....
    Ze vindt het wel jammer dat ze er nu op moet wachten,maar wel fijn dat een 'gewone' bevalling nu mogelijk is.

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Jep, een kennisje was al in het ziekenhuis voor de keizersnee! de avond ervoor nog echo gehad, maar smorgens, D-day, lag mevrouw met r hoofdje beneden!
    Catheter er weer uit en mn kkennis mocht naar huis!
    Lekker...

succes!

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    #4 Wonder 1980, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    Ja hier ook! Een week voor de geplande keizersnee kreeg ik een controle echo....en ja hoor gedraaid!!!!!

Bij de draaipoging was er geen beweging in te krijgen....:D

5. Zo te zien aan je banner, ben je eerder bevallen dan de geplande woensdag. Ben benieuwd naar je verhaal.

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    klopt meneer dacht zaterdagavond zelf naar buiten te komen om 0010 waren we in het ziekenhuis en om 0115 is die met een keizersnede op de wereld gekomen.Hij lag klem met zijn voeten in mijn bekken dus draaien was echt niet meer mogelijk.Ze hadden hem op 2500 gram geschat maar hij was 3625. De keuze van een keizersnede is een goede keuze geweest want meneer had de navelstreng om zijn nekje wil niet weten als het een stuitbevalling was geworden wat er was gebeurd...

Al met al is de keizersnede me erg tegengevallen maar dat komt ook door de snelheid waarmee hij eruit is gekomen zo zit je tv te kijken en zo ligt de kleine man in je armen

Deel Deze Pagina