hallo dames. ik loop sinds maandag met erge buikpijn maar dan ook echt erg. ben bij de verloskundige geweest afgelopen dinsdag. het waren niet de banden waar ik pijn had want dat kom ze voelen. nu heb ik wel blaasontsteking maar heb ik een kuur voor gekregen. Daar heb verder niet echt last van behalve vaker naar wc moeten. de pijn zit in het midden en rechts onder in je buik. mijn buik voelt erg hard aan. ook bij de huisarts geweest. hun weten het niet goed is in elk geval niet mijn blinde darm. wie heeft ervaring of tips??
Hmm lastig als zelfs de huisarts geen idee heeft.. Kunnen t misschien je "gewone" darmen zijn? Heb je daar last van of zit je verstopt ofzo? Anders zou ik zeggen misschien toch die blaasontsteking die je hebt. Als je echt pijn hebt moet je je niet laten afschepen hoor! Ik heb wel eens wekenlang met verschrikkelijke buikpijn rondgelopen en meerdere huisartsen en t ziekenhuis hadden geen idee. Bleek uiteindelijk een lymfeklierontsteking. Maar buikpijn kan van alles zijn
het is echt een vervelende buikpijn. ik laat me zeker niet weg jagen. maandag moest ik terug bellen hoe het gaat als de pijn er dan nog is of erger word krijg ik een nieuwe afspraak. verstopping is het denk ik niet want kan gewoon naar de wc toe en alles. dacht eerst ook dat het door de blaasontsteking komt maar is niet zo want met de kuur ben ik nu 4 dagen bezig en merk geen verschil. In de pijn.