Wie weet waar ik teenslippers kan kopen voor mijn kleine,ik kan niks vinden het gaat om de maat 18.... groetjes miranda
nou,bij de prenatal hebben ze ze wel gehad maar ik was weer eens te laat en er moeten toch wel ergens babywinkels zijn die ze verkopen? alleen hier in overijssel zijn er weinig winkels voor kleintjes..
Ik heb ook teenslippers voor Tim in mt 18. Ze zijn van het merk TEVA. Misschien dat je kan googlen waar ze die verkopen?
ja die zijn echt super,ik heb ze nu op de site besteld,bedankt voor de tip dames! meerdere tips zijn altijd welkom,je kan er maar niet genoeg van hebben
Toen ik ze in de Mexx winkel zag wilde ik ze niet kopen omdat ik niet wist welke maat Alyssa in de zomer zou hebben. Maar nu zie ik ze op de site staan, en ze zijn nog in de aanbieding ook! Maar heeft iemand enig idee welke maat ik dan zou moeten nemen? Alyssa is nu bijna 6 mnd en je kan kiezen uit maat 17, 18 of 19.. Misschien een domme vraag hoor, maar ik heb echt geen idee!
ze zijn snoesig alleen helaas caitlin der maatje staat er niet bij join de shop en de maat dat kan per kindje schelen maar met 6 mnd kan je na mijn idee wel maatje 17 nemen hoor caitlin is nu 19 mnd en heeft maatje 21
ik ben nu alleen benieuwd of ze groot of juist klein uit zullen vallen,dat is altijd wel een nadeel van het bestellen op internet,want het verschilt altijd wel van schoentje,doorsnee zit ze op maat 17 en heb nu maat 18 besteld voor de vakantie en dat is over een maandje dus ja ik weet het eigenlijk niet,vind het ook wel moeilijk
ik had ze van mijn oudste van nike hele leuke en stevige teenslippers heb ik gekocht bij intersport moet je even kijken bij een sportzaak liefs diaan