Hoi, Mijn zoontje van bijna 4 maanden dronk eerst af en toe afgekolvde melk uit een fes. Dat ging goed. Maar sinds een week wil hij niet meer uit deze fles drinken. Hij wacht dan gewoon tot ik thuis ben. Nu zit daar vaak niet langer dan 3 uur tussen. Nu heb ik een dokter brown fles gekocht. Daar drinkt hij wel uit. Maar wat kan de reden zijn? Ook zit er in de nacht 7, 8, a 9 uur tussen de voedingen. Moet ik hem na 9 uur echt wakker maken? Hij drinkt dan maar 1 borst. En ik moet dan kolven, want erna zit er soms 4, 5, 6 uur tussen nog. Groetjes van wendy
Hoi, Waarom je kindje de eerdere fles niet meer snapt en deze nieuwe wel kan ik niet zeggen. Misschien heeft hij de fles niet dagelijks of om de dag gehad om de techniek te blijven beheersen. Misschien zat iets hem niet lekker waardoor hij gewoon niet anders dan bij mama wilde drinken. Wel fijn natuurlijk dat hij deze fles nu wel accepteert. Houd het bij: geef elke dag of in ieder geval om de dag een beetje in het flesje, zodat het in zijn systeem blijft om zo maar te zeggen. Na 9 uur mag je hem aanleggen, zeker omdat dat voor je borsten wel prettig is Succes verder!