Moeite met collega

Discussie in 'De lounge' gestart door me1989, 4 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.776
    2.676
    113
    Noord-Holland
    Ik zou niet ruilen voor haar maar voor mezelf. Je hebt er niks mee te winnen door met haar te blijven werken, het is alleen frustratie. Kies voor jezelf.. zorg dat je niet met haar hoeft te werken, of ga helemaal weg, dit wordt niet beter.. of (ik had ook zo'n collega) leg alles vast en bij elke misstap van haar zit je bij je leidinggevende tot ze eruit gemieterd wordt. Maar tja, wil je dat? De kdvs springen om personeel.. waarom zou je zoveel moeite gaan doen.. ga ergens heen waar normale mensen werken.
     
    Eenkadootje en me1989 vinden dit leuk.
  2. Mentos8

    Mentos8 Bekend lid

    2 nov 2020
    748
    448
    63
    Vrouw
    Ik zou ook nog heel snel wat 'bewijsmateriaal' verzamelen en nog 1 gesprek aangaan met leidinggevende erbij. Er gaat vast niks veranderen maar dan heb je alles geprobeerd.

    Er werken zoveel leuke en lieve mensen op kdv (tenminste van wat ik zie bij mijn kinderen op hun opvang), ik zou daar lekker mee gaan werken, ze zoeken nog overal mensen.

    En het is niet maar 1 dag per week, andere dagen zit je er stiekem ook mee in je hoofd, bijv toen je dit topic opende. Zonde om je werk zo te laten vergallen door naar en jaloers mens. Vraag je je ook af of ze wel echt ziek was.
     
    me1989 vindt dit leuk.
  3. Bailey07

    Bailey07 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    3.165
    1.740
    113
    Jij bent toch aangenomen onder deze voorwaarde? Dat dit nu uit de kast komt is vervelend, maar voor jou eigenlijk net zo nieuw. Dus zij mag hier ook gewoon in mee schuiven.
     
  4. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    2.987
    662
    113
    Klopt, hopelijk komt dat er ook zo uit.

    Onze leidinggevende wil ons nu waarschijnlijk allemaal een middag op de BSO laten werken en sommige ook nog een ochtend op de peuteropvang, qua vaste gezichten is dit echt niet gunstig. Ik ben aangenomen voor 3 dagen kdv.
     
  5. me1989

    me1989 Fanatiek lid

    29 dec 2013
    2.987
    662
    113
    Ja dat vraag ik me inderdaad af. Zo mag ik niet denken, maar zodra ik aangenomen was, was ze wonderbaarlijk snel weer beter.
     

Deel Deze Pagina