Hallo dames, mijn cyclus was de laatste paar keer 28 dagen (vroeger eerder 31 dagen) Ik dus maandag ongesteld moeten worden. Ik heb een test besteld en die komt morgen, dus ik moet nog even geduld hebben, maar ik denk dat ik zwanger ben. Het zou in één keer raak zijn dan en niet helemaal gepland. Wel heel welkom, maar ook spannend omdat we al 6 kinderen hebben, waarvan de jongste twee, een tweeling van 1,5, jongens. Hoe zal het straks gaan? We krijgen echt een groot gezin Dit wordt dan wel echt de laatste Groet, oermama
ja, natuurlijk laat ik het weten! Fijn om het dan te kunnen delen. Mijn man weet van mijn vermoeden, maar verder wil ik het nog niemand vertellen de eerste weken. Ook zit ik te denken om eerst, mocht ik nu zwanger zijn, een echo te laten maken om te weten of er één of twee embryo's groeien. Ik heb natuurlijk al een tweeling (twee-eiig) gekregen. Poe, als dat weer zo zal zijn lijkt me dat wel pittig. Maar het is tot nu toe prima gegaan en we hebben een heerlijk, blij en gelukkig gezin. Nog één hekken-sluitertje lijkt me heerlijk! Wat zal één baby dan weer een makkie zijn, hihi. Ben benieuwd of mijn gevoel klopt. Heb alle herkenbare kwaaltjes die horen bij een prille zwangerschap en heb even getwijfeld om gewoon niet eens te testen, maar vind de zekerheid gewoon fijn, die test in je handen met twee streepjes. Tot morgen!
Nou, ik heb dus net getest..... Positief!! Twee dikke donkere lijntjes. Zelden zo'n donkere test gehad, maar ook nooit zo laat getest, eerder. Meestal testte ik al voor de twee wacht-weken om waren. Het was nu niet echt een verrassing, want ik was al ruim een week ZO misselijk! Gloeiende wangen, had het steeds koud, vooral 's avonds en steeds steekjes krampjes in mijn baarmoeder, ook gevoelige onderbuik, met name als iemand er tegen aan stoot of zo. groetjes, oermama
Gefeliciteerd! Het getal 7 brengt geluk zeggen ze . In de spirituele cultuur is het 7e kind een heksenkind, wel in de positieve zin het woord . Ik heb een gezin gekend dat bewust voor dit getal ging, vandaar dat ik het weet. Haha even een weetje