Gekke vraag he? Haha, maar ik vraag me dat echt af. Want er zijn wel meerdere artikelen die "koel en droog" bewaard moeten worden. maar wij hebben geen kelder ofzo. Dus waar bewaar ik ze dan het beste? Hoe doen jullie dat? :
Ja hier toch echt in de kelderkast. Misschien kun je een kast in je schuur zetten. Dan is het ook koel en droog.
Hier liggen ze gewoon in de onderste grote schuiflade in de keuken. Heb geen zin om telkens naar de kelder te moeten lopen voor de piepers Enne...droog en koel genoeg hier blijkbaar.
Heel gewoon in t aanrecht kastje onder de gootsteen. Ach, doe een week met een zak van 3 kilo, dus ze zijn toch snel genoeg op
Gewoon in een van de keukenkastjes, inderdaad geen zin om bijv door de **%$ regen te gaan om aardappelen uit mijn schuur te halen. Trap kast hebben we niet (helaas, stom huis had makkelijk gekunt...nu is het een holle ruimte lekker zinvol). Dus heb niet echt een andere keus :-D. Maar nee ze liggen hier al sinds we hier wonen. Soms is een zak in een week op en hebben ze geen tijd om te rotten oid maar ze liggen er ook wel eens 1,5 maand maar ook dan blijven ze nog goed (af en toe groeien er dan alleen wat alien tentakels uit maarja dat hebben de uien ook).
Bij ons liggen ze in de onderste lade van de keuken .... schijnbaar koel genoeg daar, want kan er nog best een tijdje meedoen
in de garage (maar daar is het nu al te warm ) dus moet weer een andere plaatst gaan zoeken dan zal het wel de trapkast worden als ik deze heb opgeruimd......