De naam.... pffff... voor een jongen zijn we er echt helemaal uit, maar voor een meisje blijft de twijfel. De tweede en zelfs een derde naam staan wel vast maar over de eerste dus tevens roepnaam blijven we twijfelen. Een naam die we hadden komt naar mijn smaak te veel voor en de moeder van een vriendje van mijn jongens heet ongeveer zo (zelfde uitspraak maar andere spelling). De andere naam die we hadden twijfelen we te erg over en blijkt een echt hindustaanse naam en dat vind mijn Surinaams-creoolse man echt niet cool. Over de andere mogelijke namen komen we ook niet uit. Hij vind het ene leuk, ik de andere... zijn jullie er al helemaal uit? En hoe zouden jullie het verschil in mening hierover oplossen? En... Misschien weten jullie nog andere leuke, aparte meiden namen: het liefst met een y erin???
in watvoor trant zit je te denken? Klassiek, modern, kort, lang, engels... Mijn eerste ideeen met een -Y erin zijn: - Yara - Marly - Ivy - Lexy - Devony - Fayenne Beetje uit eenlopende namen...
Zit hier misschien iets tussen? User List - Common Creole Girl Names - Lola | Nameberry.com Zijn niet super bijzonder, maar ik heb ook weinig verstand van surinaams-creoolse namen of iets in die richting Ik vind wel mooi hieruit: Arelia Celestine Clea Clementine Delia Delphine Felicie Genevieve Isadora Louisa Rosalie, Rosaline Rose, Rosette Serafine Andere ideetjes: Abeni Aldith Amba, Amber Arelys Asha Ayanna Catira Chavelle Desi Ebony Evy Firline <3 Giselle Idaira Idoya Inaya Inisha Irie Iverine Manou Mila / Myla Mina / Myna Mira / Myra Naémi Naylen Nithy Noëlla Quinty Yaël
Geen idee of dit in de goede richting is. Laat maar iets weten B Biondy C Chanailey - Chenaily Chantay Charetty Chavelly - Chevelly Chenelva Chrystel D Dannysha Devany Deyanira Dyshelle E Eyana J Jayvana Jennaya Junayka Jurnaidy K Kevelly Kilany Kinthy Kyshana Kyani Kiyana Kyenza L Leyvana Likaya Lishainy Liyana Lushany M Maudy Milanya Milindy Q Quenny R Ravina Raynisha Ryvana Rychella Roquensly S Sayenna Sayensa Shailey Shantie - Shenty Shaynisa Shardy Shayenka Shelyna Shinoya Shurmaily Sonaly Stacey Suhaily T Tiany - Tyani Tiffany Tyarra W Wency Wynoa Y Yelitza Yiovanisha Yuraisa Z Zenyqua Zyannah