Wij weten niet wat het wordt, maar iedereen weet ons te vertellen dat het een jongen gaat worden. Nou hebben we de kamer groen met blauw aangekleed, maar dat is alleen maar omdat we dat mooi vinden. En als het een meisje wordt wil ik er nog oranje of roze bij doen. Maar als ik in de kast kijk na wat ik allemaal gekregen heb, zijn het allemaal jongens spullen. Mijn moeder komt al vanaf de eerste dag aanzetten met jongens kleding. Welke echt niet voor een meisje kunnen. En daar baal ik best van. Want als het straks een meisje wordt zit ik allemaal met kleertjes die ik niets vind. En het is niet alleen m'n moeder, bijna iedereen zegt bij het geven van de cadeautje, het wordt toch een jongen. Ik snap best dat iets roze geven raar staat, maar blauw met een auto of bob de bouwer er op is toch het zelfde. Ik denk dat als de kleine er straks is je graag door de kleertjes wil laten zien wat het is. Nou dan trek ik als het een meisje is, haar echt geen bob de bouwer aan. Snap mensen niet altijd even goed.
dat snap ik ook niet helemaal, nee!! hoop in ieder geval dat het niet lang meer duurt voordat je daar achter bent!! suc6 de met de laatste loodjes!!!! gr. rachelle
dan hoop ik maar dat het een jongen word! ach en anders kun je andere nog wel blij maken met jou cadeau's hihi maar is idd gek en vervelend joh!
nou wat raar... alsof zij naar binnen kunnen kijken... en ik zou idd, die kleertjes ook niet aantrekken als het een meisje is, hadden zij mara geen jongens dingen moeten kopen... toen ik nog niet wist wat her werd, was IEDEREEN inclusief ikzelf overtuigd dat het een jongen zou worden... was toch wel ff een shock dat het een meisje werd... dus de gedachte van mensen zegt ook helemala niks, soms kan je je door die mensen toch laten meeslepen... zou echt zonde zijn van alles kleertjes... gloed nieuw en dan heb je er niks aan.. !!! ( en het heeft nu ook geen zin meer om te zeggen dat je geen jongens dingen wilt... met 38 weken )
Misshien is het juist een goede les voor ze als het een meid wordt!! hahaha Heel veel sterkte met de laatste loodjes! groetjes
Ach ja, het is ook niet zo erg, vind het alleen zo nutteloos. Er zijn zoveel dingen die je straks kunt gebruiken, dan kunnen ze beter iets geven wat je nodig hebt. Maar ik mag een gegeven paard niet in de mond kijken, misschien wordt het ook wel een jongen, dan is het juist heel leuk, toch?
Ik hoop voor jou dat je een jongen krijgt. Wat raar dat iedereen jongenskleertjes geeft. Wel leuk dat je al die cadeautjes krijgt, maar het zou wel jammer zijn dat je er straks niks aan hebt. Nog heel veel succes met de laatste loodjes.
jeetje jah ik vertelde me moeder dat ik zwanger was.... kreeg week erop... 5 rompers waarvan 1 roze... en een majo.... en 3 blauwe voor echt een jongen.... later bleek dus dat ik een ventje krijg.... en heb dus die roze dingen helaas moeten afstaan
Mijn tante heeft mij ook rompertjes gegeven wit met een roze randje en op 1 staat ook nog iets van Queen op. Mijn andere tante gaf ons blauwe sokjes waarop boy stond. Ze hadden toen net gehoord dat uit de echo is gebleken dat het een jongen zou worden. Nou die rompertjes gaan gewoon aan hoor, zit toch onder de kleding Groetjes
Wat raar zeg....Zou ik zelf nou nooit doen. Als je dan toch graag iets wil geven geef dan iets neutraals. Dan weet je tenminste zeker dat het gedragen gaat worden, ongeacht of het een jongetje of een meisje wordt. Wij zelf weten dat het een meisje is en dat hebben we lekker voor ons zelf gehouden. En bijna iedereen om ons heen denkt dat ze weten dat een een jongen is, we weten het zeker want ik zie het aan je, zeggen ze dan. Je bent nu heel anders zwanger dan van de eerste. Dat is ook zo maar toch is het weer een meid, hahaha! Van binnen moet ik dan heel hard lachen, en denk ik, waar bemoeien al die mensen zich toch allemaal mee. Laat me lekker zwanger zijn en hou op met dat gevis. Sommige mensen respecteren gewoon niet dat je het voor jezelf wil houden of je een jongen of een meid krijgt. Nou Joep, succes met de laatste loodjes en maar afwachten wat het is... Groetjes suus
Ik krijg ook alleen maar jongensdingen. Nu heb ik zelf ook wel het gevoel dat het een jongetje is, maar ja het kan natuurlijk net zo goed een meisje zijn. Ik hoop dat het op de 20-weken echo te zien is.
Ik vind dit maar een beetje vreemd hoor, dat mensen er zo zeker van zijn dat het een jongen is terwijl je het zelf niet eens weet... heel vreemd
Ik vind het sowieso een beetje raar als mensen typische jongens- of meisjesdingen geven, je moet daar maar net van houden (als ze weten dat je dat leuk vindt, is er natuurlijk niets aan de hand ). Daarom vertel ik ook niemand dat we een zoon krijgen. Word echt niet blij als ze met blauwe rompertjes en Bob de Bouwer aan komen zetten. Hoe lief het ook bedoeld is.
Jeetje, koop dan iets neutraals...zonde van het kopen...beetje consumptiemaatschappij hè, ach dan geef je het toch weg of wat dan ook. Ik heb drie jongens nu en we hebben pas roze kleertjes gekregen toen bleek dat het een meisje zou worden. Roze roze roze, erg leuk... Succes, zie dat je ook niet zo lang meer hoeft... Houd je het nog vol met die hitte? groetjes Petra.
Ik zou zeker iets neutraals kopen... alleen valt dat ook niet mee!!! je hebt idd heel veel roze/meisjeachtige dingen die ik persoonlijk vreselijk vind. Maar ja wil je dan iets anders voor een meisje kopen heb je alleen van die stoere jongensdingen . Ik kan niet zoveel ertussenin vinden...
Nou wat vreemd allemaal...je kan soms wel een gevoel hebben bij iemand maar dat hoeft dus helemaal niet juist te zijn...beetje raar hoor.
Ik kreeg juist allemaal creme en wit kleurige kleertjes..ofwel kleertjes die voor een jongen en een meisje kunnen. Hier bij mijn schoonouders zeggen ze ook dat mijn buik een 'jongensbuik' is kan daar echt sagerijnig om worden want zulke bullshit bestaat gewoon niet...ja het is een meisje zeggen ze dan maar je hebt echt een jongens buik..echt van die fabeltjes..nou zeg ik dan het is toch echt een meisje hoor..heb nou al 3 keer gehoord dat het een meisje is en het bewijs gezien hehe..