Ik voel me ook zooo beroerd momenteel, combi warmte en zwanger natuurlijk. Ik wordt steeds misselijker en ben super moe en sloom, hoofdpijn en dan die darmen helemaal overstuur zijn ze grrrrr...... en dan te bedenken dat ik nodig van alles moet doen want we gaan zaterdag op vakantie maar ik heb echt geen puf om ook maar iets te ondernemen. Vanmiddag naar de manueel therapeut, vertellen dat ik zwanger ben, hij heeft de afgelopen maanden erg met mij meegeleefd dus hij zal wel erg blij voor ons zijn. En wat moet je nou toch eten met dit weer, ik heb de hele dag trek maar nergens zin in. Pffff lastig allemaal maar o zo leuk om eindelijk zwanger te zijn! Miek
Ik denk dat je het zelf al zegt en dat je niet perse moe bent van de zwangerschap maar gewoon door het weer. Je bent niet de enige, ook voor niet-zwangeren zal dit zo zijn. Succes
O hou op... ik ben ook zo duf en moe.. denk inderdaad dat het een combinatie is van zwanger zijn en de warmte... het is hier in huis ook niet koel te krijgen... geen zuchtje wind komt binnen en dan heb ik alles tegen elkaar openstaan :S. Maarja nog even volhouden voor we het weten is de zomer voorbij en mogen we weer over de regen enzo gaan klagen hahahaha! Groetjes Wendy
Ik ben weer opnieuw moe.. ik kan gewoon niet op gang komen. Het komt gewoon door het warme weer, ik heb daar nooit tegen gekunt maar nu dus helemaal niet! gelukkig is het op mijn werk errug rustig dus dat komt me goed uit!!!
ik kan er ook niet goed tegen terwijl ik dat normaal veel minder heb...ik heb het idee dat als het warm is je als zwangere het nog erger beleefd en met kou net zo...een vriendin van mij had het namelijk in de winter juist steeds zo koud terwijl dat best meeviel en ze dat normaal ook niet had.
Ik ben al een week heel erg misselijk en moe. Nu moet ik nog een week thuisblijven van de dokter (ben al een week thuis) Maar ja, het zou toch ook kunnen dat het ook gewoon van de warmte is, als ik het zo hoor....