Hoi. Ik ben vorige week 3,5 dag ongesteld geweest. 2e dag was aardig wat. Maar toen was het ook snel weer over. Nu vanmorgen heb ik ineens lichtbruin verlies. Terwijl dat het 5 dagen geleden was dat ik laatste druppel verloor. Ik snap er niets van. Achterliggende dagen had ik wel een vreemd gevoel in buik. Enkele keer misselijk geweest, maar dacht zal wel door warmte komen. Maar nu ineens weer bruinverlies. De menstruatie vorige week kwam mooi op tijd, alleen was het zo raar kort, terwijl ik normaal wel 7 dagen bezig ben. Snappen jullie hier iets van, ik hoor het graag!
restje van je menstruatie kan ook. bruin bloed is oud bloed. Heb het ook wel eens gehad. zeker met dit warme weer, kan je lijf ook gewoon ff anders reageren dan normaal. Helaas geen robot! Maar als je twijfelt of je zwanger bent (wat ik denk dat je doet ) moet je gewoon ff testen!
Nou, eerlijk gezegd heb ik dat idee niet. Ben net 'ongesteld' geweest. Zit wel in je achterhoofd. Maar niet dat ik hiermee bezig bent. Ik schrok vanmorgen van mijn lekkage. En toen dacht ik....snap er niets meer van. Het vreemde gevoel( geen menstruatiegevoel) in buik enkele dagen geleden. ?????? We kijken het nog wel even aan..