Moeite met flesje

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door saartje27, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Ons zoontje heeft altijd goed de fles gedronken. Zonder problemen dronk hij het binnen 25 minuten leeg.

Nu sinds een paar dagen spuugt hij steeds de speen uit, en gaat met zijn hoofdje draaien, waardoor de speen er steeds uitschiet.

Weet iemand waar dit aan kan liggen. Ik gebruik een S speen, en hij krijgt Forte.

Alvast bedankt.

Edit Moderator: Graag goed kijken waar je een onderwerp plaatst!

Groetjes

2. Angeltje24

Angeltje24 Bekend lid

22 nov 2006
    536
    1
    18
    Het zou kunnen dat hij te weinig eruit krijgt door die S. Forte is wat dikker. Probeer de M eens, leg ze naast elkaar zodat je kan omwisselen.

Nina is ook zo druk tijdens de middagfles. Echter als ik speentje 2 erop doe is ze nog steeds zo druk.
    Ik laat haar nu steeds tussendoor boeren en ik merk wel dat als ze zo druk is ze altijd moet boeren tussendoor.
    Tevens kan Nina ook zo druk doen als ze moet poepen en dat begint vaak tijdens het flesje. Drinken stimuleert de darmpjes.

Als het bovenstaande niet is dan is het denk ik dat ze zich op dat moment even niet kan en wil concentreren op de fles, druk met andere dingen..handjes, kijken etc.

Kortom het kan meerdere oorzaken hebben en als ik eerlijk moet zijn heeft het hier even geduurd voordat ik doorhad wat het kon zijn.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Heb je al in zijn mondje gekeken ivm spruw?
    Dit zijn witte vlekjes die je niet weg kan halen.

Misschien een andere speen proberen, gaatje te klein.

Misschien een periode van minder willen drinken

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik heb toevallig verschillende maten spenen liggen. De M speen, en de 1-2-3 speen werken ook niet. Druk is hij inderdaad wel ja. Heb net geprobeerd zijn hoofdje vast te houden, zonder succes, hij word dan boos...

Ik hou het er maar op dat hij minder eten wil hebben nu.

Bedankt in elk geval voor jullie reactie's

Groetjes

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    dat probleem heb ik hier ook gehad. het begon met kerst toen hij bijna 3 maanden was en nu sinds een weekje drinkt hij weer normaal. daarvoor was het ook iedere keer drama... :rolleyes: gelukkig is het vanzelf opgelost.
    ik hoop voor jou dat het niet zo lang duurt als het hier duurde

6. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Ik denk dat je kindje in een sprongetje zit. Dan willen ze ook vaak niet/slecht of juist veel eten. Merel spugde ook altijd de speen uit tijdens sprongen. Maar kijk ook even of hij spruw heeft.....

Als het een sprong is zal het ongeveer een weekje duren....

7. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Hij heeft in elk geval geen spruw. Dus het zal waarschijnlijk een sprongetje zijn. Hij is de laatste paar dagen ook best huilerig, dus het zou goed kunnen inderdaad.

Groetjes

Deel Deze Pagina