Maand 3 De eerste twee maanden zijn voorbij gevlogen. Je baby kan nu al zoveel meer dan als pasgeborene. Hij blijft overdag ook steeds iets langer wakker om de wereld nog beter te leren kennen. Het liefst zouden veel baby's willen dat hun moeders de hele dag met hen op de arm rondliepen, zodat zij niets van al het spannends dat zich in en om het huis afspeelt, hoeven missen! Een baby die heel graag bij je wil zijn, kun je misschien tevreden stellen door hem in een wipstoeltje te leggen en bij je in de buurt te zetten wanneer je bezig bent met een huishoudelijke klus. Tien tegen één dat hij het prachtig vindt om alle activiteiten van dichtbij mee te mogen maken. Ook de box kan een geliefd plekje worden. Leg er niet te veel speelgoed in. Drie of vier speeltjes bieden voldoende keus en brengen je baby niet in verwarring. Rammelaars zijn in deze periode vaak favoriet. Ernaar graaien of ermee zwaaien; het is allemaal even leuk.
Hoi, Ze lopen toch vaak wel wat achter op leeftijd genoten. Je moet je niet gaan vast pinnen op wat andere kindjes van 2 maanden doen. Want dat is alleen maar frustrerend voor jezelf. Ik heb het ook een poos gedaan en nu kijk ik er niet meer naar. Ze is wel 11 maanden maar ik kijk nu gewoon naar wat ze anders geweest had. Dus 11 weken jonger. Dan valt alles wat ze doen altijd mee.
kijk idd naar hun behoefte en probeer het uit. als je merkt dat ze een wipstoeltje leuk vind, en anders nog even wachten. nu is het nog veel slapen wat erg belangrijk is
oke bedankt voor jullie antwoord.ik vond namelijk zelf dat ze de laatste paar dagen best wel veel wakker is na een fles .maar goed ze is nog niet thuis dus even afwachten nog hoe het straks allemaal loopt.
Als ze thuis komen kan het zijn dat ze wel weer meer gaan slapen. Omdat het meer in drukken geeft. Britt wilde ook niemand aan kijken.. dat kost nl ook veel energie. In het begin had ik daar best moeite mee. Dan dacht ik dat ze me maar niks vond. Tot dat het CB met een boekje er over kwam. En toen ik dat las viel alles op z'n plek. Ze heeft ook heel lang andere mensen niet aangekeken. Doet ze misschien net sinds ze 8 of 9 maanden is. En als het druk was dan deed ze net of ze sliep of mensen niet hoorde. De fysio die dacht zelfs dat ze doof was en heeft toen ook een brief naar de kinderarts gestuurd haha.
hihi.het is allemaal nog zo wennen en ze ligt nog in het ziekenhuis dus dat kan ik nog niet echt:s ik krijg het met de dag moeilijker mee ik krijg steeds meer een gevoel alsof ze haar daar laten voor niks,want nu is ze weer verkouden,ik en mijn vriend zijn allebei niet verkouden maar zij wel dan moet er toch echt wel iemand zijn geweest die haar heeft aangestoken.door die verkoudheid krijg ze weer meer brady's(het schiet echt niet op). gisteren maakte 1 van de vrouwen daar de opmerking voor haar 18de is ze wel thuis :s