Vanochtend heb ik er maar aan toe gegeven en 2(of eigenlijk 4..) dagen voor m'n NOD getest.. Helaas negatief, dit verwachtte ik eigenlijk al wel, aangezien het de eerste échte ronde is maar ben toch wel ff sipjes! Wel ben ik heel blij dat mn cyclus blijkbaar weer helemaal goed is en ik dus netjes over 2 dagen ongesteld ga worden! Op naar de volgende ronde! Pfff.. maar nu moet ik zo lang wachten, verschrikkelijk!
Hoi lievelief, ik snap best dat je het niet kon laten om te testen, het is ook best lastig! Maar zo'n negatieve test 2 dagen voor je NOD wil niks zeggen natuurlijk het kan nog alle kanten op! Ik hoop dat je toch over een dag of 2/3 een postitieve test in je handen mag hebben! En anders inderdaad postief naar de volgende ronde... Succes!
Hey delilah, Gefeliciteerd nog met je zwangerschap! Ja echt ontzettend lastig.. werd er gek van! Eigenlijk was het zelfs (als ik kijk naar mijn normale cyclus) 4 dagen te vroeg.. Maar heb de laatste 2 maanden hele korte cyclussen gehad dus dacht: Laat ik eens een testje wagen.. Maar wat ik mij afvroeg: Ik ben al eerder zwanger geweest toen testte ik op de 34 e dag (dus 6 dagen overtijd) hartstikke, kei kei kei positief! Ik dacht dus nu dat ik dan voor mn NOD (als ik écht zwanger zou zijn..) vast ook al wel een dun streepje zou hebben.. Weet iemand of dit het geval is? Als je in de ene zwangerschap op 6 dagen overtijd super positief test, moet dat dan bij de volgende zwangerschap ook zo zijn? Of kan het per zwangerschap verschillen hoeveel HcG je aanmaakt? Liefs
Kan hoef niet Ik zou lekker wachten tot dag 30 of zo zie dat je nog niet zo lang bezig bent je lichaam kan rare dingen doen Doet het bij mij nog na 2,5 jr
Haha, ja ik merk inderdaad dat ik mn lichaam toch niet zo goed kende als ik dacht Voel me écht beroerd, moe, pijnlijke borsten en al vanaf kort na de eisprong steeds ongesteldheidspijntjes en dan blijk je (hoogst waarschijnlijk) toch niet zwanger te zijn: hou me dan ook niet zo voor de gek denk ik dan Maar goed, bij mijn eerste zwangerschap (die totaal ongepland was) merkte ik niets.. Ik was op vakantie en ja werd af en toe duizelig maar dacht dat dat door de warmte kwam. Op mn nod voelde het alsof ik ongesteld ging worden maar het kwam maar niet en toen nog niet, en nog niet etc.. Maar die test was bij 6 dagen overtijd zó super overtijd dat ik dacht dat ik dan nu vast ook al wel (als ik zwanger zou zijn..) iets zou zien op een test..
Hoi en bedankt voor je felicitatie! Ik ben begin november voor het laatst ongesteld geweest en ik voelde vanaf mijn eisprong zoveel gebeuren in mijn lichaam dat wees op een zwangerschap dat ik dacht dat kan toch helemaal niet zo snel en dacht dat ik misschien al wel zwanger was van de vorige maand en dat de menstruatie begin november misschien niet echt een menstruatie was dus toen heb ik een aantal dagen voor mijn NOD ook een test gedaan puur en alleen om dat te kunnen uit sluiten en die was ook echt hartstikke negatief en 5 dagen later 1 dag voor mijn NOD heb ik weer een test gedaan omdat ik mijn man wilde verrassen met het goede nieuws in zijn schoen voor sinterklaas en toen had ik echt een hele dikke plus dus die paar dagen kunnen echt een verschil maken!
Wow, wat super zeg! En wat leuk die test in zn schoen, geweldig! Dat is nog eens een orgineel sinterklaas kado!
Je kunt niets zeggen over deze test want alle zwangerschappen zijn anders, ik had ook sterk het gevoel dat ik zwanger was en ik teste negatief bij een bloedtest toen ik 1 dag overtijd was ik teste 5 dagen later alsnog positief met een thuis test. Dus wacht nog even af zou ik zeggen
Vogeltje: Dat geeft hoop! Ach, en anders.. ik mag eigenlijk niet zeuren. Het is nog maar ronde 1.. Er zijn zovelen die al zo lang bezig zijn, dan voel ik me verschrikkelijk als ik loop te klagen! Ik hoop écht dat iedereen hier in 2008 een super positieve test krijgt :-D
Ik had 4 dagen vóór NOD ook een negatieve test hoor maar 1 dag vóór NOD was deze duidelijk positief. Het kan nog alle kanten uit hoor meid
Ook mijn ervaring is dat ik voor mijn NOD negatief testte terwijl ik op mijn NOD positief testte. Heb nu de matcare ultra besteld. Die geeft aan dat je zes dagen voor je NOD kunt testen. Ben erg benieuwd of dat zo is! Maar het kan inderdaad nog alle kanten op. Als je niet ongesteld wordt zou ik toch maar even testen na je NOD. Groetjes Zonnebloem
Hoi Lievelief, Om te voorkomen dat dit weer een ronde topic wordt doe ik hem op slot. Ik denk dat je, je het beste kan aansluiten bij de NOD topics. Heel veel succes alvast. Groetjes, Elvira Moderator