Sjonge jonge, neem het equivalent van 1 goed volle dunne stinkende luier (hoogstwaarschijnlijk door zijn tanden), vermenigvuldig dit met 10 en je hebt zo ongeveer de poepluiers die Ties nu al 2 keer voor me heeft bereid. De eerste was vannacht, echt niet normaal hoeveel, zijn hele romper, pyama broek en shirt, slaapzak, benen, alles zat onder, niet normaal, heb nog nooit zoveel poep gezien. Ik hem verschoond, weer gaan slapen. Nu net zat hij een rijstewafel te eten, en ja hoor, ik ruik wat, en weer raak. Weer alles vies! Spijkerbroek, romper, sokken, alles! Komt dit door zijn tanden? De griep heeft hij achter de rug. Eten wil hij ook echt niet, drinken gelukkig wel, dus zoals ik al vroeg, zou dit door zijn tanden komen of kiezen? Hij was gister overdag ook zeurderig, en vannacht vaak wakker.
Kan komen door zijn tandjes. maar misschien is het ook nog een nasleep van zijn griepje vorige week? Ik weet niet welke griep Ties heeft gehad, maar er heerst ook buikgriep. Misschien heeft hij die wel te pakken?
Spuitluiers noemen ze dat En jah , dit kan zeer goed komen door de tandjes ! Kijk niet vreemd op als hij ook nog koorts krijgt , helaas ook een bijwerking van tandjes krijgen ... Groetjes Joyce
Hij had de versie met overgeven en diarree. Gelukkig geen echte koorts erbij, en het duurde ongeveer 5 dagen voordat hij er van af was.