moeite met inslapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by rebbel, Oct 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

Jun 2, 2006
    9,438
    0
    0
    hoi meiden!

Milan heeft de laatste week moeite met inslapen, hij is dan erg moe en word dan huilerig, wat natuurlijk niet erg is, maar hij ligt best even tegen zijn slaap in te vechten, dan is hij bijna vertrokken endan gaan plots zijn ogen weer ver open en groot verdriet, als hij uiteindelijk is slaap valt, slaapt hij verder goed.

is dit herkenbaar bij jullie?

groetjes rebbel

2. Xociquetzal

Xociquetzal Actief lid

Jul 15, 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Bij kai is dat een teken dat ik te laat ben met m in bed doen...

hij had dat in het begin helemaal niet maar nu als ik m net te laat in bed leg dan heeft ie dat ook...

3. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Joshuah doet dat ook maar hier is het zo dat hij gewoon teveel wilt zien en dan letterlijk aan vechten is tegen zijn slaap. Dus doen we hem meteen in bed en dan gaat hij meestal ff huilen. Ik ga dan 1x hooguit 2x naar hem toe zijn fopspeen geven en rustgeven muziekje aanzetten (stopt na tijdje vanzelf) en dan slaapt hij :D
    Begin was het nog erger wisten wij niet wat te doen omdat hij steeds huilde als hij in bed lag. Nu blijkt gewoon dat hij zijn energie/prikkels van overdag kwijt moet en dat doet hij dan in huilen.
    Verder is hij een heel vrolijk kindje :D

Het komt echt goed. Gewoon laten gaan sommige baby's hebben dat gewoon even nodig.

Share This Page