Hoi allemaal, Even een vraagje: Wij willen tussendoor ook nog een echo laten maken en dat zou dan met 16 weken worden. Welke echo zou je dan het beste kunnen doen? Gewoon 2d of zou een 3d echo ook al mooi zijn? Kan je alles dan duidelijk zien? (geslacht willen we niet weten!) We hebben met 10 weken een echo gehad en 20 aug pas de volgende en dat duurdt nog zoooo lang dus vandaar! Groetjes!
hoi hoi ik heb een 3d echo laten maken met 17 weken..je beebje is al helemaal compleet dus ze kunnen alles zien. het voordeel als je zo vroeg een echo laat maken is dat hij helemaal in beeld past.. dus mijn advies is een 3d succes alvast! groetjes van Ramona
ik heb ook met 17 weken een 3d/4d laten maken. was echt heel mooi om te zien. vind zelf de 2d niet zoveel aan,maar krijg deze ook om de 2 weken in het ziekenhuis.
Heb vandaag een afspraak gemaakt! 24 juli mogen we komen en dan doen we natuurlijk wel de 3d/4d! Spannendddddddd
He zie ik nou op jouwe al dat het een jongetje is? Wij willen het dus niet weten, en dacht dat dat met 16 weken ook al erg vroeg was om te zien, maar als ik jouw echo zie.......