kramen in het ziekenhuis

Discussion in 'Kraamtijd' started by renima, Aug 27, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. renima

renima Actief lid

Oct 25, 2010
    232
    0
    0
    Afgelopen donderdag is onze dochter geboren middels een keizersnee waardoor ikdrie dagen in het zh moest blijven. Echter is ze nu 5 dagen oud en zijn we nog steeds in het zh,want ze isop neonatologiie opgenomen ivm niet goed willen drinken. Niet echt leukje kraamperiode in het zh, daarbij ben ik vandaag ok nog ens jarig enlig ik hieer maar alleen.grrr en dabn die kraamtranen

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

#2 sydneys, Aug 27, 2013
    Last edited by a moderator: Aug 27, 2013
    Gefeliciteerd met je verjaardag en met je dochter
    Leuk is het niet maar probeer het positieve te zien want ook al ligt ze op de neonatologie deze tijd maak je evengoed maar 1 keer mee. Ga zoveel als je kan je dochtertje bewonderen, ook al ligt ze daar, je bent toch mama geworden van het mooiste meisje ter wereld.

Hier lag mn zoontje ook op de neonatologie maar omdat ik er positief naar tegen aankeek (zover als het kon) kijk ik er ook met een positief gevoel naar terug.

Ik weet niet of je het weet maar ook daar mag je foto's van je baby maken, dit vond ik wel leuk.

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje en met je verjaardag!

Ik snap helemaal hoe je je voelt, heb twee keer nagenoeg hetzelfde meegemaakt. Zware zwangerschap, zware bevallingen en beide keren moest mijn kindje naar de afdeling neonatologie. Vooral de eerste keer had ik er erg veel moeite mee en leek het wel of ik niet kon stoppen met huilen zodra ik alleen was. Mijn zoontje gooide alle voeding die hij kreeg er weer uit, bleef maar spugen en mijn bv kwam maar niet op gang. Mijn zoontje aan de antibiotica terwijl ze geen idee hadden wat hij had, echo van de hersentjes gemaakt omdat hij heel veel last gad van spiertrekkingen, kortom een en al onzekerheid over hoe het ervoor stond met onze kleine knul. Zelf was ik behoorlijk gehavend door de bevalling, veel bloed verloren en had veel pijn en kon nauwelijks lopen, maar ze 'dropten' me in de douche en ik moest me maar zien te redden. Dat ging dus niet goed, uiteindelijk heeft het tien min geduurd voordat er iemand bij me kwam.
    Maar eerder dan verwacht (je durft bijna nergens op te hopen) mochten we ons zoontje op dag zes mee naar huis nemen. Wat was dat een warm bad zeg, nog zes dagen kraamzorg gehad (had een luxe-pakket) en had een hele lieve kraamzorg.
    Bij de tweede had ik gehoopt een fijne kraamtijd te hebben maar helaas, weer pas dag 6 naar huis en kindje op de neonatologie ivm observatie ivm mijn hellp-medicatie die ik tijdens bevalling kreeg toegediend en later omdat hij teveel afviel en geen stijgende lijn liet zien.
    Wat ik niet, of niet voldoende heb gedaan is praten over hoe ik me voelde. Ik raad je echt aan om dat wel te doen, want ik heb er echt nog maanden 'last' van gehad.

4. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Ik deel je verdriet. Ik ben zondag thuis bevallen van onze dochter. 2 uur na de bevalling toch naar het zkh ivm grauwe kleur en oppervlakkig ademhalen. Daar zijn we nu nog. Ze heeft longontsteking. Iedereen is nu weg en nu ben ik alleen. Kan echt alleen nog maar huilen...

Sterkte...

5. MaggieMagpie

MaggieMagpie Niet meer actief

Toch gefeliciteerd met je verjaardag. Als we in hetzelfde zkh hadden gelegen had k een taartje met je gegeten!

6. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

Jun 16, 2012
    1,666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik deel jullie verdriet.
    In september middels een spoedkeizersnede bevallen van onze premature dochter.
    Ook was ik jarig. Ons meisje op de neo, ik lag daar alleen, terwijl mij hele familie ineens overhoop lag met elkaar.
    Probeer toch te genieten van julie dochter! Deze tijd kun je niet meer overdoen! Sterkte, praat over je gevoelens. Deed dat zelf niet, waardoor ik toch even in de put zakte en bij een psycholoog terecht kwam.

7. renima

renima Actief lid

Oct 25, 2010
    232
    0
    0
    Had even geen internet meer dus kon niet reageren, maar wat een lieve reacties, en helaas ook meerdere mama's die in het zelfde schuitje zaten. Je hoort daar vaak zo weinig over he, dat je soms denkt dat je de enige bent.

Maar ik heb wel het mooiste verjaardags kado ontvangen, gister mochten we om 16.00 uur naar huis!!! heerlijk, we hebben nog 2 uur kraamhulp gehad toen we thuis waren, en ook krijg ik extra verlenging vanwege de keizersnee, dus we hebben alle hulp waar ik nog recht op heb, en dat is erg fijn.

de tranen tja, die heb ik maar lekker laten lopen, en met manlief en de zusters goed over gesproken!
    nu zijn we lekker thuis, en kan ik heerlijk knuffelen en me meisje vasthouden.
    en over een tijdje kan ik alleen nog maar positief terug denken aan deze hectische kraam week, want gelukkig is verder alles goed gegaan!

8. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Wat fijn dat jullie samen thuis zijn! Geniet van je meisje en nog een beetje van je kraamtijd!

Share This Page