Hoe mooi het ook allemaal is, ik heb het gevoel dat ik nu even ver ben in mijn zwangerschap als de uitgerekende datum van mijn vorige. Ben ook veel dikker. Ik heb het gevoel al helemaal ingenomen/bezet te zijn door dit lieve kindje. Hij drukt al gigantisch tegen mijn maag met zijn/haar billetjes en net op de fiets moest ik bijna overgeven van het maagzuur... Ik heb al Gaviscon ervoor. Ook s' nachts weet ik niet meer hoe te liggen, hij drukt helemaal tegen mijn ribben en ze voelen alsof ik bont en blauw ben daar. Om van de rest van de kwaaltjes maar te zwijgen.... Het lijkt soms ook dat het kindje ook niet lekker meer ligt 's nachts en begint te protesteren tegen verschillende lighoudingen. Misschien te krap? Hopelijk haal ik natuurlijk wel de 37 weken. Meer mensen dit?
heeeeel herkenbaar had ik bij de eerste ook heel erg! Ik lag nachten wakker omdat met 30 weken al de voorweeen begonnen, alleen in bad liggen hielp dan, steeds weer die maagzuur met je mond vol in bed wakker worden is echt HEEL ERG GOOR! NIet meer kunnen lopen normaal, veel vocht vasthouden. Steeds als die vragen wanneer het nu komt. Je beschrijft het wel goed; een invasie op je lichaam haha zo kan het wel voelen op den duur.. Ik ben met 38 weken ingeleid omdat het al over de 8 pond was en ik er ook compleet doorheen zat... Dus ik wens je succes en sterkte probeer toch te blijven bewegen en leuke dingen doen...
Ooowh i know....had t ook al zo erg...het idee dat ze echt niet groter moest worden omdat ik anders uit mijn vel zou spatten.. Nou en geloof me.............ze zit er bij mij toch echt nog in Ze drukt nu alleen nu nog erger tegen mijn ribben en mijn blaas.... Maagzuur is wel wat minder omdat ze is ingedaald dus dat is wel lekker Succes meid...je moet nog even!
oooooooh ja dat heb ik ook,. zei gister nog tegen mijn vriend of het kind is tegroot of mijn buik teklein ,.,.ze heeft bijna altijd wel der voetjes helemaal boven en danlekker hard trappen,.en weet soms niet meer waar ik het zoeken moet,.alsof ik uit elkaar barst,.,. maar goed ondanks dat moet ze nog wel ff lekker blijven zitten
oooooooh ja dat heb ik ook,. zei gister nog tegen mijn vriend of het kind is tegroot of mijn buik teklein ,.,.ze heeft bijna altijd wel der voetjes helemaal boven en danlekker hard trappen,.en weet soms niet meer waar ik het zoeken moet,.alsof ik uit elkaar barst,.,. maar goed ondanks dat moet ze nog wel ff lekker blijven zitten
en toch ga je het missen als je bent bevallen hahah (gek he wij vrouwen, hoezo we martelen ons zelf graag!?)
Ik heb dat ook af en toe, pfff! Ik hoop dat ze binnenkort eens met de hoofd naar beneden gaat liggen, want nu duwt ze ermee onder mijn ribben, en dat vind ik echt een rotgevoel.
Hmm, nou, dat draaien is niet perse een verbetering hoor, Dan ligt de kleine vervolgens op je bekken te drukken met dat koppie... en tegen je ribben te trappen. Ik vond het allebei niet erg fijn: in stuit had ik daar veel last van en in kopligging had/heb ik ook weer veel last van d'r. Het enige fijne eraan vond ik dat ik tenminste zeker wist dat het geen stuitbevalling ging worden,
Ik heb het ook hoor! Het gevoel alsof er gewoon geen plaats meer is! Ze ligt hier in stuit en drukt ontzettend hard met haar hoofd tegen mn ribben.. Geeft een heel benauwd gevoel en super veel maagzuur ook ik denk ook soms dat ze gewoon heel groot is ofzo? Maandag weer echo dus dan weet ik het Ik heb ook al bijna 2 weken elke nacht (en soms overdag ook) krampen, ik denk voorweëen? Zowel in mn buik als rug Dus slapen zit er ook niet meer in de laatste tijd! Ach het is voor een goed doel he, maar van mij mag ze over 6 weekjes al wel komen !
Voor mij ook! Ik heb ook steeds het gevoel dat het kindje te groot gebouwd is voor mijn lijf.... We zullen zien Helaas gaan ze niet meer meten, wel schatten en voelen maar daar heb ik niet zo'n hoge dunk van hier.
Ik las net toevallig wat op de vlindersite, en was even stil.... Ik geloof dat ik moet ophouden met klagen Denk dat ik heel blij mag zijn een lekkere, volgroeide baby te hebben die zich af en toe meld, au.
Vraagje aan jullie die al verder zijn dan ik, ik ben nu bijna 23 weken onderweg en heb nu al het gevoel dat mijn darmen enzo omhoog geduwd worden, voelt wel rottig als ik zit vooral, is dit normaal en zo vroeg al?
Nou hier nog een hoor. Wordt bont en blauw geschopt door onze baby. Ze ligt ook eens voor op groei (3,5 a 4 weken) en ze ligt heel erg hoog. Wat op zich heel erg fijn is, want ik hoef niet 100x per dag te plassen, maar heb wel vreselijk last van maagzuur. Ik heb elke 3 weken een groeiecho om te kijken of ze niet nog meer te groot wordt, dus ben benieuwd wat ze tegen het eind aan gaan doen. En dan te bedenken dat ik liever niet had dat ze in december werd geboren, nu hooop ik alleen maar dat ze iets eerder komt Ach af en toe een beetje klagen mag toch wel. Verder vind ik het ook wel weer heel erg schattig als ze weer druk bezig is om om te draaien. Ik heb veel vruchtwater (word je buik ook niet kleiner van ) dus ze kan alle kanten nog uit draaien. Ben benieuwd wanneer het gaat stoppen en idd zodra er een gezonde baby uit komt, zal ik dat gezellige gedraai wel weer gaan missen.