probleempje....

Discussion in 'Na de bevalling' started by Mamaloi, Sep 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaloi

Mamaloi Lid

Aug 27, 2013
    41
    2
    8
    Fulltime day job !! En drnaast mama van 1 mooie do
    Oost-souburg Zeeland
    7 september ben ik bevallen en het was een vlekkeloze bevalling.. nu na 3 weken heb ik ineens heel veel last van de boel daar beneden.

Het rare is het is alleen rechter kant zeg maar. En nu gs ik net liggen en zit er boven nijn rechter lies een hele hsrde bobbek ik vind het een beetje eng. Aangezien ik nu ook lsdt er van krijg als ik ga zitteb of liggen.

Is er iemsnd die dit herkent??

Xx

2. 2jees

2jees Niet meer actief

Heb je geen liesbreuk opgelopen?

3. Mamaloi

Mamaloi Lid

Aug 27, 2013
    41
    2
    8
    Oost-souburg Zeeland
    Hey 2jees.. nou dat denk ik ook maar gaat dat dan ook pijn doen bij je vagina? Het lijkt wel een verrekte spier en met de dag gaat het nog meer pijn doen. Baar de wc gaan word al moeilijker pfff morgen dan maar de huisarts bellen

4. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Je moet even gaan staan en blazen op de bovenkant van je hand.
    Als dan de bobbel tevoorschijn komt heb je een liesbreuk.
    Wanneer dat is, tas pakken en naar hap!
    Laat je even iets weten?

5. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Klinkt idd als een liesbreuk, ik zou ook de hap bellen nu; als er bv darm door de breuk heen komt (die bobbel is vaak darm), kan dat klem komen te zitten en dat wil je echt niet...

6. Mamaloi

Mamaloi Lid

Aug 27, 2013
    41
    2
    8
    Oost-souburg Zeeland
    @birds86 nou heb t ff uitgeprobeerd maar die bobbel komt niet omhoog ofzo...
    en hij zit niet echt in me lies ben net ff gaan liggen want heb er na een lange vermoeiende dag (gister ons kraamfeest en vandaag de rotzooi weggeruimd pfffff) maar merk dat ik na zon dag echt ontzettend veel pijn heb. het gekke is dat de bobbel niet in me lies zit. hij zit rechts boven me lies. zegmaar op de kruising van men boven been naar men schaamstreek het is echt heel vreemd.
    en nu is het zelfs zo erg dat ik lekker even zitten voor men kopje thee wel kan vergeten.. ik snap er echt helmaal niks van sinds vanavond is die bobbel ook echt heel erg hard. ik maak morgen ochtend een afspraak bij de huisarts tenzij het me teveel wordt dan ga ik naar de HAP toe. ik snap ook niet waar het vandaan komt het was er gewoon ineens... vreemd lichaam hahaha als je net bevallen bent lijkt het als of alles weer nieuw voor je is haha hoor mij nou zeuren...maar in iedergeval bedankt voor de tip!!

7. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

Apr 18, 2012
    583
    0
    16
    Ik zou toch even bellen hoor....
    Heb je wel een gewone bevalling gehad of keizersnede?

8. birds86

birds86 VIP lid

May 13, 2013
    5,305
    2,002
    113
    Female
    Graag gedaan, ben benieuwd wat de dokter zegt!
    Nog gefeliciteerd met je dochter en ik hoop dat je evengoed een leuke dag hebt gehad!

9. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    4,859
    1
    0
    Kan ook een verzakking zijn door slappe bekkenbodemspieren, iig zeker doktersbezoek waard hoor!

10. Mamaloi

Mamaloi Lid

Aug 27, 2013
    41
    2
    8
    Oost-souburg Zeeland

nee heb een natuurlijke bevalling gehad. en zelfs een hele goede als ik er op terug kijk. tuurlijk het was op t moment zelf even niet zo prettig maar binnen 9 uurtjes zonder geknipt of gescheurd te zijn... en zonder pijnbestrijding...

ik hoop dt het niet te ernstig wordt want heb de HA gebeld en die hebben t erg druk dus ik kan pas vrijdag ochtend om 11 uur komen.. lekker dan want trappen lopen wordt erg moeizaam.. en ik wil toch wel graag zelf met men meisje nog even van t zonnetje genieten als dat kan en mag

ik laat het snel weten xx

Share This Page