Ik ben nu pas 4 weken zwanger van de 2e, maar ik heb nu al het gevoel dat mijn broeken strakker gaan zitten. Zou dat nu al kunnen of verbeeld ik het me maar? Bij mijn eerste kwam dat volgens mij pas met 12 weken ofzo.
ik ben nu 18 weken zwanger van de 2e, en heb bij 8 weken ongeveer al zwangerschapskleren aan want het meeste zat niet lekker en zat te strak, bij mijn 1e zwangerschap had ik dwenk ik pas rond 17 weken zwangerschapskleren, maar ben ook wel dikker nu dan bij mijn 1e zwangerschap, dus zal er denk ik gewoon bij horen bij een 2e of 3e zwangerschap.
Bij mijn 2e zwangerschap kreeg ik sneller een buikje. Ik had amper 4 weken na de test al positiekleding aan! Maar uiteindelijk ben ik 5kg minder aan gekomen en had een kleiner buikje als bij de 1e. Ik was meer in beweging de 2e zwangerschap omdat er toen al een klein mannetje rondliep.
Ja hoor hier ook met de eerste pas bij 25 weken dat ik zwangerschapskleding begin te dragen en bij deze met 12 weken al... xx
Met de eerste liep ik pas met 24 weken ofzo in zwangerschapskleding,met de 2e paste mijn broeken al met week 6 niet meer...En nu?in week 6 en nog steeds mijn eigen broeken,en ruimte over.....Ben benieuwd wanneer het nu komt....Mag van mij eerlijk gezegd nog wel even duren....Verschilt denk ik toch per zwangerschap.....
Bij de vorige zwangerschap heb ik pas bij 19 weken zwangerschapskleren gekocht, maar dat ga ik nu niet halen. Ben nu 11 weken en mijn buikje is al wel zichtbaar.
Heb ik ook last van hoor. Bij de eerste heb ik superlang gewone kleren aan gehad en bij deze zwangerschap draag ik nu al positiekleding
Hoi, Ben zwanger van nummer 6 en ppff buik is al zichtbaar alles is opgezet en mijn eigen kleren zitten echt niet meer fijn. Zal hier dus wel niet lang meer duren voordat ik over ga op de zwangerschaps broeken-
Het is heel verschillend. Met Louise liep ik al met 8 weken in positiekleding en deze keer pas rond 12/13 weken. Ik ben tot nu toe ook minder aangekomen dan rond dezelfde termijn met de vorige zwangerschap maar voor veel vrouwen is het juist andersom.
hoi bij fabian rond de 20 weken bij tyrell zag je het ook vrij snel toen al met 12/13 weken en nu loop ik rond de 8 weken al in zw kleding rond. jennefer
Bij de eerste liep ik met 14 weken in mijn zwangerschapsbroeken, En bij deze met 6 weken.. Mijn jeans gaat niet meer dicht..Betekent dit dat we dan dik aan het worden zijn of zijn het de darmen??