Hallo meiden, bij deze een nieuwe naam en topic voor ons. Hopelijk voor ons allemaal zonneschijn! Dat hebben we na MK, BBZ, MA wel verdient ! Dat de (nog) niet zwangeren ook snel zwanger mogen zijn. In ieder geval kunnen we hier lekker verder kletsen waar we gebleven waren.
Hi meiden, Mooi, weer een 'schone lei' hier. En vandaag schijnt in ieder geval letterlijk de zon buiten Wat een mooi plaatje! Laat nu ook figuurlijk de zon voor ons gaan schijnen in 2011!
Het is echt prachtig weer! Laat die zonneschijn maar goed stralen, hier dus ook ! @Lex, balen zeg van je witte test. Heb je het idee dat je ongesteld word of over een paar dagen weer testen? @Mosa, hoe laat ga je naar VK?
p.s. Hebben jullie wel eens op die banners gelet op zp? (Misschien een beetje beroepsdeformatie, maar ik werk in marketing, dus doe veel reclame campagnes ) Nu staat er op ons forum eentje: 'find singles in your area' Dat lijkt me toch behoorlijk weggegooid geld, want op een forum over zwanger worden zitten toch niet zoveel singles lijkt mij. Nou ja, sorry, nogal off topic, maar viel me even op.
Gevonden! Goe zo! Dag miskraam topic, welkom zon! Zo. @Lex, wel beetje bagger start, had liever 2 strepen 'gezien' natuurlijk... Wat betreft je zuid Afrika reis ben ik uiteraard erg jaloers! Wat gaan jullie daar allemaal doen? Nooit gezien, dat van die find singles. Moet eens beter kijken misschien
Dat heet 'banner blindness' Er zijn tegenwoordig zoveel banners op websites, dat mensen dat gewoon uitschakelen... @Machtelt: Ik heb wel beetje het gevoel dat mijn ongi eraan zit te komen. Wacht het nog even af. Als ik woensdag nog niet ongi ben, zal ik nog een keer testen. Maar denk niet dat ik woensdag ga halen hoor. In het huis is het lekker. Het is nu eigenlijk wachten op de nieuwe keuken, want dat is nog wel een redelijke verbouwing (niks vergeleken met die van jou natuurlijk ) @Julia: Mijn broer woont in Zuid-Afrika, dus we gaan hem en zijn gezin opzoeken. Ben er inmiddels al 3 keer geweest. Het is zo'n mooi land! Dit keer gaan we eigenlijk gewoon alleen om te relaxen en van de zon genieten. Na alles wat er afgelopen halfjaar gebeurd is (zwangerschap, mk, huis kopen, etc) zijn we daar wel even aan toe We gaan ook niet zo lang, 10 dagen. Beetje 'braaien' (BBQ-en), aan het zwembad liggen, bijkletsen met mijn broer en zijn vrouw, hun 3 kindjes weer zien, een boek lezen, etc
Ha allemaal, Zie nu dit nieuwe topic! Beter . @Lex, je kan nog te vroeg zijn met testen...Laten we dat hopen. Heb je een regelmatige cyclus? Sorry ik jouw verhaal beetje gemist omdat ik een tijd afstand heb genomen want ik voelde me niet zo top. Gaaf hoor ZUid Afriks, staat ook nog op mijn lijst om ooit naar toe te gaan. Vanmiddag heb ik de terugplaatsing gehad van 2 emmies. Er waren er van de 11 'maar' 2 bevrucht. Dus nu wachten tot begin januari. Hoop echt dat het dit keer goed gaat, ben al die troep en zo behoorlijk zat. Zin in wat positiefs om het jaar mee te beginnen (en dus ook af te sluiten).
@Mik, Dus er zijn nu 2 bevruchte eitjes teruggeplaatst? En waar moet je dan op wachten tot begin januari? Of ze ingenesteld zijn? Te vroeg; tja zou kunnen maar ik heb echt wel een regelmatige cyclus van 27/28 dagen. Dus dan zou ik vandaag dus op z'n minst een heel licht streepje hebben moeten zien? Ik ben nog niet ongi geworden vandaag, dus krijg dan stiekem toch weer beetje hoop. Pfff, wordt af en toe echt gek van mezelf!
Snap dat je liever een streepje ziet, volgens mij kan het ook zijn dat het later innestelt en dan wordt het hormoon ook later aangemaakt. Nu is het wachten of het zich innestelt en ontwikkelt. En gezien wat ik hierboven schrijf zou over 2 weken een licht streepje zichtbaar moeten zijn. Allebei duimen!
Hoi dames, Natuurlijk kom ook ik hier mee kletsen, ik vind het veel te gezellig met jullie Hopelijk idd over niet al te lange tijd weer veel zonneschijn voor iedereen!! Mik, hoe is het vanmiddag gegaan? Hopelijk waren er veel goede bevruchtingen! Oh, ik lees nu dat er twee bevruchtingen waren, dat is denk ik wel een tegenvaller of niet? Maar nu twee terugplaatsingen, ik hoop van harte dat er eentje (of allebei natuurlijk!) blijft plakken! Spannend hoor!! De duimen draaien hier in ieder geval Lex, wat jammer van de test Was zo mooi geweest hè?! Gelukkig zie je het ook wel weer positief in, maar toch erg jammer! En stoer zeg, in januari naar Zuid-Afrika Machtelt, nog even volhouden, over een paar dagen is het al zo ver en dan zijn jullie verhuisd! All, vanmiddag weer een echo gehad, en alles was gelukkig prima Ik was toch wel weer zenuwachtig, maar we zagen gelijk het hartje. Je kon nu al duidelijk armpjes en beentjes zien en het was constant in beweging. Heel bijzonder! Wel ben ik 3 dagen korter zwanger dan ik dacht, dus Julia, we lopen niet meer gelijk op Over 4 weken krijg ik nog een echo omdat de vk het zo leuk vindt dat ik weer zwanger ben Fijne avond allemaal!
@Mosa, fijn dat alles goed is, het is toch altijd spannend. Moet zeggen dat ik dat ik nu als ik zwanger zou zijn (of ben ik nu feitelijk zwanger hhahaahaha geen idee) ik ook veel bewuster ermee bezig ben. Toen ik van mijn zoontje zwanger was, ging alles gewoon vanzelf, wist ik veel. Absoluut een tegenvaller dat er van de 11 eitjes 'maar' 2 bevrucht zijn. Op zich redeneer ik het nu zo weg stel dat ze nu blijven zitten en we 1 of 2 gezonde kindjes krijgen...en er nog 1 embryo in de vriezer zou liggen...blijft dat toch altijd in je hoofd... Dus kortom..als het nu goed gaat vind ik het ok. (alleen als het misgaat zou ik wel graag een cryo willen hebben...maar we gaan uit van positief). Denk dat we met O&N gaan testen hihi. Ga morgen even een test doen om zeker te zijn dat ie negatief is (dan weet ik dat alle hormonen uit mijn lichaam zijn)
Mik, hopelijk komt je positieve redenatie uit, en krijgen jullie over 9 maanden een mooi gezond kindje En met oud & nieuw testen, spannend hoor! Zou een super begin van het nieuwe jaar zijn natuurlijk
@Mik, dank nog voor update over overstimulatie. Weer iets bijgeleerd. Laat het deze keer gewoon goed gaan. Morgen een mooie omo test en over 2 weken eentje met 2 strepen erop, deal? @Mosa, 3 dagen achteruit, hoe durven ze! Nee grapje, ach, op de 3 foto's die ik de vorige keer van de vk meekreeg stond op de ene 17 juli en de andere 18 juli, dus.... hier ook niet helemaal zeker. Heb banner niet aangepast trouwens. Weet eigenlijk ook niet meer wat die aangeeft en ben te lui om te checken. Volgens banner 10w en 1 dag, maar op welke datum ik dan uitkom, geen idee?! Loop jij dan nu maar 3 dagen 'achter' zul je zien dat je er 3 voor mij bevalt. Mooi trouwens dat je weer een mooie echo hebt gehad. Ga je samen met hubby of alleen? @Lex ik hoop ook dat je er te vroeg bij was, al zegt je eigen gevoel van het 'voelen aankomen' ook veel. Je kent je eigen lijf natuurlijk het best. En een heerlijk vooruitzicht trouwens, 10 dagen Afrika. Beter 10 dan geen toch? Super! @Machtelt, trek je het nog een beetje meid? Heftig allemaal.. hopelijk vliegt de tijd en zit je snel weer in je eigen huis! Ik heb nog niet gekeken, maar als ook Marsonny, Maartje en Boesje zich hier aansluiten kunnen we een modje vragen een slot op het oude topic te doen. Of vergeet ik nou nog iemand?
Dat is trouwens wel heel lief... Weet niet of je kan quoten vanuit ander topic en dan copy/paste, maar ga het bij deze proberen.