Ik heb eergisterenochtend voor de laatste keer na 13 maand mijn dochtertje gevoed. Ik gaf al 10 dagen geen avondvoeding niet meer en net als alle andere verminderingen ging dat prima. Ik vraag me af of ik nog iets extra kan doen nu ik volledig gestopt ben. Ik voel dat mijn ene borst toch opgezwollen geraakt... ALvast bedankt!
Je kunt als je last hebt van pijnlijke borsten wat melk uit de borst halen totdat de borst(-en) weer soepel voelen. Doe dit ook als je bobbels/schijven in je borst voelt. Verder kun je saliethee drinken. Zelf kun je het kruid salie kopen in de winkel en hier sterke thee van zetten. Je drinkt dan een aantal kopjes gedurende de dag. (kan ook koud). Belangrijk is wel dat je niet zwanger bent. Het werkt namelijk vruchtafdrijvend. Hoe voelen je borsten nu? Ik zie dat je al een paar dagen geleden gepost hebt.
Ik heb toen 's avonds wat afgekolfd, zeer traag, om een toeschietreflex te voorkomen. Dat was geloof ik donderdagavond. En deze ochtend was het weer nodig. Ik ben wel zwanger, dus die saliethee zal ik maar niet proberen. Het gaat nu redelijk, maar ik voel toen nog duidelijk dat er 'melk inzit'
Hai, dat er melk inzit kan nog wel een tijdje duren. Zoalng je geen stuwing/ harde plekken e.d. hebt, is het ok : ) groetjes' Kirsten ps fijne zwangerschap!