begrijp je wel nog zeven maanden en dan slik. 40' heb er al een tijdje laat van. erger dan toen ik 30 werd. nu kijk ik er wel een niet naar uit.
Oh met kleding heb ik geen moeite, wel met de rimpels onder mijn ogen. Zolang ik niet lach zie je niks Maar ja dat is lastig vol te houden. (35)
Ik koop met mijn 21 toch wel een hoop bij c&a .. Vooral broeken, blazers, longsleeves en laatst nog een jas. H&M of sting kom ik juist nooit of nouwelijks. Het is maar net hoe je het brengt denk ik, hotpants of mini rokjes gaan inderdaad wat te ver maar verder kan er nog een hoop hoor, misschien in een pashokje eens wat foto's maken en hier vragen of we het te erg vinden ? Is toch grotendeels psychisch denk ik. Succes, en bedenk je maar dat er genoeg dames weer 33 zouden willen zijn .
Haha, ja idd, ik zou best weer 33 willen zijn Ik draag ook geen echte minirokjes, tenzij met een goede legging eronder. Ik draag gewoon vlotte blazers, vandaag bijv een oranje met een knalroze shirt eronder Gewoon op een spijkerbroek, laarzen eronder en ik heb vandaag zeker 3x een compliment over mijn kleding gehad (wordt ik blij van ) Het is niet truttig, maar ook niet al te jong zeg maar.